Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:00:58 GMT

هشدار استاندار بوشهر به استخراج‌کنندگان رمز ارز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۸۸۶

هشدار استاندار بوشهر به استخراج‌کنندگان رمز ارز

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق، پلیس و دستگاه قضایی ضمن شناسایی و برخورد با عوامل استخراج رمز ارز، این دستگاه‌ها برای جلوگیری از خاموشی جمع‌آوری می‌شود.

عبدالکریم گراوند در بررسی دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان این‌که امسال با یک وضعیت جدیدی در عرصه تولید، توزیع و مصرف برق مواجه هستیم، اظهار کرد: کاهش بارندگی‌ها در فصل گذشته سبب کاهش تولید برق از نیروگاه‌های برق آبی شده و در این راستا سطح ذخیره آب در سدها کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گرمای زودرس  بیان کرد: استفاده از وسائل خنک کننده در سایر نقاط کشور زودتر از سال‌های قبل آغاز شده که این مهم زمینه افزایش مصرف برق فراهم کرده است.

استاندار بوشهر گفت: کاهش بارش باران و خشکسالی‌ها بر روی منابع آبی بر روی گرمای زودرس تأثیر گذاشت. یکی دیگر از عوامل افزایش مصرف برق دستگاه‌های استخراج رمز ارز است که دستگاه‌هایی که مجوز رسمی داشتند فعالیت آن‌ها قطع شد و در این راستا دستگاه‌های ماینر غیرمجاز مورد رصد و شناسایی قرار گرفتند و با آن‌ها برخورد شد.

گراوند با تاکید بر برخورد قاطع با استخراج کنندگان رمز ارزها بیان کرد: با مشارکت دستگاه‌های ذیربط از جمله شرکت توزیع نیروی برق، پلیس و دستگاه قضایی ضمن شناسایی و برخورد با عوامل استخراج رمز ارز، این دستگاه‌ها برای جلوگیری از خاموشی جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد تصریح کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برای پایداری برق باید همگان مشارکت کنند تا مشکلی در این عرصه ایجاد نشود.

استاندار بوشهر برگزاری انتخابات پرشکوه و حماسی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تمام تلاش وزارت نیرو این است که برق قطع نشود و پایداری برق برقرار باشد.

گراوند  گفت: کاهش ساعت کار ادارات به سبب مدیریت مصرف برق اجرایی شد و در این راستا برای مدیریت مصرف برق تفاهم نامه‌ای از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صنعت، کشاورزی منعقد شده است که امید می‌رود در استان قطعی برق نداشته باشیم.

وی افزود: بخشی از برق تولیدی صنایع پتروشیمی استان بوشهر به شبکه برق‌رسانی این استان انتقال داده می‌شود که تحقق این مهم نقش مهمی در پایدار برق استان بوشهر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هم تصریح کرد: وضعیت برق با توجه به کاهش بارندگی‌ها دچار محدودیت است و مصرف برق در استان بوشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

غلامرضا حشمتی با اشاره به هماهنگی با مشترکان برق در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی در مدیریت مصرف تکلیفی اظهار کرد: با تعامل و تفاهم‌های ایجاد شده پیش بینی می‌شود در فصل تابستان خاموشی اعمال نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري انتخابات استخراج رمز ارز مصرف برق وزارت نیرو شرکت توزیع نیروی برق برق استان بوشهر استاندار بوشهر دستگاه ها مصرف برق رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار