Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

نظام مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین و زیر نظام‌های درسی ۷-۱۲ و ۴-۱۲ و راهکار های ۱-۱۷ ، ۲-۱۷ و ۳-۹ اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمان، دبیران و هنرآموزان در تمامی دوره‌ها و مقاطع تحصیلی، کادر اداری مدارس، کارمندان ادارات آموزش و پرورش، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان‌ها و شرکت‌ها و موسسات علمی و آموزشی دولتی و غیر دولتی در امر تولید محتوای الکترونیکی می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارائه کنند.

مرادی به شیوه اجرای جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار تولیدی گروه‌های شرکت کننده که در سامانه رشد بارگذاری گردیده، توسط گروه بررسی محتوا داوری و سپس برگزیدگان به وزارت آموزش و پرورش جهت رقابت با استان‌های دیگر معرفی می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان هم چنین به نحوه شرکت در جشنواره نیز اشاره و عنوان کرد: افراد باید به بخش ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در شبکه ملی مدارس ایران رشد به نشانی Roshd.ir  مراجعه و ضمن مطالعه راهنما و نحوه تکمیل فرم شرکت در جشنواره، کد رهگیری را دریافت و محصول خود را در بخش جشنواره بارگذاری کنند.

وی شرایط آثار تولیدی در جشنواره را نیز تشریح کرد و افزود: حجم فایل تولید شده از MB۱۰۰  بیشتر نباشد، محصول تولیدی بایستی قابلیت اجرا در بستر وب را داشته باشد، جهت سرعت بخشی به روند ارزیابی محصول ارسالی، نباید دارای قفل نرم افزاری و یا سخت افزاری و یا کلمه عبور باشد و اثر تولیدی به راحتی و خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزاری خاص باز شود.

مرادی در پایان با بیان اینکه ارسال آثار از ۲۵ اردیبهشت آغاز شده است، گفت: افراد تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را در سامانه بارگذاری نمایند و شماره تماس ۳۳۶۲۶۱۱۵ گروه بررسی محتوای استان آماده پاسخگویی به سئوالات همکاران می‌باشد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تولید محتوای الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»