Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران در واکنش به خبر فوت یک کودک در بوستان رازی اعلام کرد: علت فوت این کودک هنوز مشخص نیست و باید منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر مرگ کودک ۶ ساله در بوستان رازی تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، ضمن ابراز تسلیت به خانواده کودک و ابراز همدردی دراین حادثه تلخ، اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه ۱۹ خرداد متوجه خبر فوت کودکی ۶ ساله در ضلع غربی بوستان رازی به علت نامعلوم شدیم که بلافاصله پیگیری‌های مربوطه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش بازپرس شعبه ۴ دادسرای جنایی تهران با تعیین هیئت ۳ نفره کارشناسان دادگستری برای رسیدگی و اعلام نظر علت حادثه اقدام کرده است که قطعا شهرداری منطقه ۱۱ تهران پس از اعلام نتیجه نهایی علت فوت توسط پزشکی قانونی ضمن اقدام قانونی با مسببین این حادثه نتیجه را به شهروندان و رسانه‌ها اعلام می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرگ کودک بوستان شهرداری منطقه11 بوستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...

به گزارش همشهری آنلاین، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله

اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا

کد خبر 848989 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر ویژه دادستانی هلال احمر

دیگر خبرها

  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...