Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، در امضا این بیانیه ۲۰ هزار و ۵۰۰ استاد دانشگاه از سراسر کشور از آحاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرده اند.

در این بیانیه آمده است: امروز ایران ما از یک سو با تهدیدهای فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساتید و نخبگان دانشگاهی در این بیانیه آورده اند: ما استادان دانشگاههای کشور با علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فراروی ملت در حوزه اقتصاد و سیاست، ضمن دعوت از نامزدهای محترم انتخابات به رعایت انصاف، اخلاق و صداقت، از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب دولتی استوار به پشتوانه مردمی دعوت می نماییم و به این جمله الهی معتقدیم که، إنّ اللّه لا یغیر ما بقوْمٍ حتّی یغیروا ما بأنْفسهمْ و تحقق ایران قدرتمند، نیازمند دولتی برخوردار از اراده ملی برای حل مشکلات اقتصادی و بالفعل نمودن آرمان‌های انقلاب می باشد که بتواند همراه با آزاد نمودن انرژی جوانان این مرز و بوم، بهاری نوین و تحول آفرین را در جهت حل برخی مسائل مزمن، جبران عقب ماندگی ها و استفاده از ظرفیت های مغفول رقم بزند.

در خاتمه این بیانیه تاکید شده است: ما در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه را پیموده‌ایم و در ‌این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک نموده اند و با مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود برای استقلال و آزادی کشور مبذول داشته اند، پیمان می‌بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه دهیم.

روز جمعه ۲۸ خرداد ماه جاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اسلامی برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مرکز ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بیانیه انتخابات انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مرکز ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انتخابات ۱۴۰۰ مرکز ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بیانیه انتخابات انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان