Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید محمد محمدی بعنوان مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛طی حکمی به امضای سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،نوید محمد محمدی بعنوان مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل منصوب شد.

در این حکم به امضای مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است : جناب آقای نوید محمد محمدی سلام علیکم پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد ،احتراماً نظر به تعهد تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان کارشناس مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل منصوب می شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موجود و تعامل سازنده با روسای ادارات ،کارکنان ،پیشکسوتان و ورزشکاران، صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های اداره کل نسبت به اجرای امور محوله توجه جدی معمول دارید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات،ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. سیدمحمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان   نوید محمد محمدی مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی ،دارای مربیگری آمادگی جسمانی و حضور در اردوهای تیم ملی جودو کشور را در کارنامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی