Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» عصر دوشنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه در جمع مردم جوانرود با اشاره به اینکه ما باید بازار ۶۰۰ میلیون نفری داشته باشیم، افزود: باید تبادلات اقتصادی در مرز آزاد شود و این کار نیاز به تفاهم‌نامه‌های دوجانبه دارد و باید به دنبال ایجاد شرکت‌های مشترک باشیم که بتوانیم با کشورهای همسایه کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه وظیفه دولت را آزاد گذاشتن مردم در زندگی و کسب و کار دانست و تاکید کرد: باید دولت پای خود را از گردن مردم بردارد.

او گفت: آمدیم برای توزیع عادلانه امکانات؛ یعنی به مناطق کمتر برخوردار توجه شود که اگر آنها رشد کنند اقتصاد کشور هم رشد می کند.

وی اظهار داشت: اساس کار ما این است که نرخ بیکاری را کم کنیم و ببینیم که کجا کمتر توجه شده به آنجا توجه کنیم.

مناطق کُردنشین توسعه نیافته است

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنانش گفت: همانطور که خوزستان و سیستان و بلوچستان  توسعه نیافته است، کرمانشاه و مناطق مرزی به خصوص کُردنشین نیز توسعه پیدا نکردند و نسبت به سایر شهرها نیز از همه جهات عقب‌ افتاده اند.

قاضی زاده هاشمی بابیان اینکه فرصت خیلی محدودی برای سفر به شهرستان ها و استان های مختلف داشتم، افزود: امروز در خدمت جوانرودی های عزیز هستیم و آمده ایم که به آنها بگویم مسائل را  می دانیم و آمده ایم که چرخه را به نفع مردم این شهر عوض کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پایتخت دولت سلام فقط تهران نیست، گفت: دولت سلام دولتی است که پایتخت آن همه شهرستان هاست و ماموریت آن این است هرجا محرومیت بیشتر، توجه دولت سلام به آنجا بیشتر است.

قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه وارد شهر کرمانشاه شد و بلافاصله راهی شهرستان جوانرود در شمال غربی استان گردید.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مرزنشینان توسعه اقتصادی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی کالای قاچاق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه جوانرود پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مرزنشینان توسعه اقتصادی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کالای قاچاق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه جوانرود قاضی زاده هاشمی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟