Web Analytics Made Easy - Statcounter

عروس کلاهبردار به روشی خاص پسران جوان را فریب می زد و بعد از نزدیک شدن و ازدواج با آنها نقشه ی خود را عملی می کرد ، این زن جوان در کمتر از 2 سال با 8 مرد جوان ازدواج کرد.

به گزارش برنا؛ پلیس تایلند در جستجوی عروس ازدواج های سریالی که در طول 2 سال چندین بار ازدواج کرده بود به واقعیت های عجیبی در مورد او رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نامون بوآیای" عروس 32 ساله خانواده ی تایلندی تحت تعقیب پلیس بود چرا که شگرد مخصوص او برای فریب و ازدواج مردان جوان فاش شده و حالا اکثر کاربران فضای مجازی او را می شناختند.

 عروس فراری به عنوان تبهکار ححرفه ای در فضای مجازی معرفی شد تا افرادی که او را می شناسند و یا دیده اند به پلیس تایلند گزارش دهند.

به گفته ی منابع این کشور این زن جوان با هدف کلاهبرداری به مردان نزدیک می شده و با آنها ازدواج می کرد ، مدتی بعد به دلایل مختلف با گرفتن مهریه یا سرقت پول از داماد جوان ناپدید می شد.

یکی از مردان جوان که فریب او را خورده بود به پلیس گفته است که این زن به بهانه ی باردار بودنش پول زیادی از او دریافت کرده و بعد از چند روز کاملا ناپدید شده است . او در مورد روش کلاهبرداری عروس فراری گفت :چند روز به بهانه بد بودن حالش تصمیم گرفت تا به خانه خواهرش برود ، خواهری که من محل زندگی او را نمی شناختم و تنها در مراسم ازدواجمان او را دیده بودم برای همین مقدار زیادی پول از من گرفت و رفت . زمانی که با او تماس گرفتم خواهرش پاسخ داد و گفت که نوزاد سقط شده و وضعیت روحی خواهرش نامناسب است بهتر است چند روزی با او تماس نداشته باشم . بعد از چند روز دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم تا اینکه تصویرش را در فیس بوک به عنوان عروس کلاهبردار دیدم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تایلند ازدواج خانواده مردان فضای مجازی مهریه پول نوزاد فیس بوک مرد داماد عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، زمستان امسال، فردی به شعبه نهم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران اثری از او یافت نشد.

کارآگاهان در گام بعدی دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از درب خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگ شده و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت پررنگ شود.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و هویت صاحب پلاک خودروی پراید را شناسایی کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، وسیله نقلیه موردنظر در آن زمان برای مسافرکشی در اختیار مرد جوانی به نام هومن بوده است.

اقدامات فنی و مخابراتی نیز نشان می‌داد، هومن که کارگر تاسیساتی بوده و گاهی‌ اوقات برای درآمدزایی با خودروی پراید سبزرنگ مسافرکشی می‌کرده از گذشته زن گمشده را می‌شناخته و با او ارتباط داشته است.

اعتراف تلخ مرد جوان به قتل دوست صمیمی در جنوب تهران

بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود هومن را دستگیر کردند؛ متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده بود اما پس از مواجه با مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را اینطور توضیح داد: زن جوان را از گذشته می‌شناختم و این روز‌ها شدیداً به پول نیاز داشتم؛ روز حادثه قرار شد تا زن گمشده را به مطب پزشک ببرم اما در میان راه هنگامی که متوجه شدم او طلا به همراه دارد برای سرقت وسوسه شدم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: در یک لحظه به زن جوان داخل خودرو حمله کردم و وی را به قتل رساندم؛ پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل کیسه پلاستیک قرار دادم و به روستای "هیو" واقع در ساوجبلاغ بردم و آن را  به آتش کشیدم؛ از زن جوان نیز 6 النگو و یک گردنبند طلا سرقت کردم.

پس از این اعترافات هولناک‌، کارآگاهان اداره چهارم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه متهم راهی روستای موردنظر شدند و جسد سوخته زن جوان را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • انگلیس دومین کشور بدبخت جهان شد
  • قتل مرد جوان در لواسان
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار
  • رفع مشکلات ازدواج جوانان با تأمین مسکن