Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: گروه‌های مختلف سیاسی و مذهبی با تاکید بر مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی عنوان کردند باید باشکوه در این حماسه حضور داشته باشیم.

منصورعلی زراعی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با مهم ارزیابی کردن انتخابات ریاست جمهوری در این دوره، بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و افزود: ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد علیرغم همه مشکلاتی که به دلیل ناکارآمدی برخی از مسئولان به وجود آمده، اما همچنان با قدرت پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد اما همچنان با قدرت پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند

زارعی با بیان اینکه متأسفانه امروز مردم ما از لحاظ معیشتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند که ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان و مدیران فعلی است، خاطرنشان کرد: وعده‌هایی که آقایان فعلی در سال‌های قبل به این مردم دادند، عملی نشد و وضع زندگی این مردم نجیب بدتر از هشت سال گذشته شد.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب پیشگام بودند و هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی و حضور مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند مسئولانی در بدنه اجرایی کشور هستیم که پیگیر مطالبات به حق مردم باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه افرادی که امروز در مسئولیت اجرایی کشور را برعهده دارند نسبت به مطالبات مردم بی تفاوت هستند.

به تاکید فعالان سیاسی و اجتماعی مهم‌ترین راه تغییر در عرصه مدیریتی کشور حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است. آنان با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی عنوان کردند از این ظرفیت‌ها بهره چندانی نشده است.

چرخش مدیران متکی به آرای عمومی است

عقیل امامی فعال سیاسی و اجتماعی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درخواست نظام از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات بیانگر بطلان ادعای دشمنان مبنی بر زینتی بودن انتخابات در ایران اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین ساختار سیاسی را دنیا تجربه می‌کند و چرخش مدیران آن به اتکا آرای عمومی است.

این فعال سیاسی انتخابات را تبلور اراده ملی برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دانست وافزود: رأی دادن ابزار کارآمد برای تغییر جریان سیاسی و پالایش عرصه‌های مدیریتی باهدف تعویض ریل اجرایی است.

رئیس ستاد سحر مازندران با تاکید بر نقش ممتاز مردم بویژه جوانان در گفتمان سازی عرصه سیاسی افزود: جریان انقلاب با معرفی چهره اصلح وکارآمد در این انتخابات به استقبال تغییر و دگرگونی مدیریتی در کشور رفته‌است.

وی با تاکید بر بصیرت و هوشمندی زایدالوصف مردم کشورمان افزود: تخریب وتوهین علیه نامزد برجسته جبهه انقلاب بخاطر درک بالای مردم اثربخشی خود را از دست داده است.

مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری و مشارکت همه آحاد کشور در پای صندوق‌های رأی افزود: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در تمامی ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در این چهل و دوسال ثابت کردند پای آرمان‌های متعالی امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدای سرافراز ایران اسلامی همچون شهید سلیمانی ایستاده‌اند.

وی افزود: قطعاً با این دشمنی‌ها و خباثت‌های مزدوران داخلی و خارجی نمی‌توانند در عزم و اراده ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی خللی ایجاد کنند.

حجت الاسلام شکریان امیری به اهمیت حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران در این دوره از انتخابات و اهمیت انتخاب اصلح اشاره کرد و خواستار مشارکت پرشور مردم در انتخابات شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز انتخابات را یک فرصت و حقی دانست که مردم ما برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی ایران اسلامی و تقویت اقتدار نظام از آن استفاده می‌کنند، و یادآور شد: انشا الله با حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد مردم بتوانیم به فرد اصلح و اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی دست یابیم و دشمنان و رسانه‌های معاند را چون همیشه مأیوس کنیم.

حسین زادگان، با اشاره به اینکه شهدای عزیز و والامقام ایران اسلامی برای حفظ کیان دین و کشور و ایستادگی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب از جان خود مایه گذاشتند، گفت: مردم مؤمن و انقلابی ما نیز ان شاء الله با الگوگیری از شهدا و ایثارگران، مثل همیشه با حضور در صحنه و مشارکت در انتخابات، زمینه‌های توفیق ایران اسلامی را در داخل و صحنه بین المللی تداوم بخشند و فراهم آورند.

وی با بیان اینکه تأمین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا بسیار مهم و اساسی است، افزود: تدابیر لازم برای صیانت از سلامت مردم در انتخابات اندیشیده شده و از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با خیال راحت و در عین حال، رعایت الزامات بهداشتی در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

سه روز تا حماسه ملی ایرانیان باقی مانده و مردم و فعالان سیاسی و مذهبی رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی را از سوی نامزدها و طرفداران آنها را مطالبه می‌کنند.

بیش از هشت هزار صندوق آرای مردم مازندران را در انتخابات جمع آوری می‌کنند.

کد خبر 5235134

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا پای صندوق های رأی پای صندوق حضور حداکثری ایران اسلامی ایستاده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقری در نشست رونمایی از فصلنامه تاریخی - سیاسی «ماجرا» که به نحوه گذر موفق جمهوری اسلامی ایران از تهدیدهای امنیتی و نظامی سال‌های ۱۳۶۹ (تجاوز صدام به کویت) و ۱۳۷۷ (حاکم شدن طالبان در افغانستان و به شهادت رساندن دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف) و ۱۳۸۰ (رخداد یازده سپتامبر و حمله آمریکا به افغانستان) و ۱۳۸۱ (تجاوز آمریکا به عراق و سرنگونی صدام) پرداخته است، اظهار داشت: رمز عبور موفق و پیروزمند جمهوری اسلامی از چهار گذرگاه تهدید و خطر جدی، حکمت رهبر انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به مدیریت و راهبری هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی در گذر موفق از چهار رویدادی که طی دهه نخست ولایت ایشان می‌توانست ایران را به جنگ‌های با نتیجه نامعلوم بکشاند و در تشریح ماهیت حکمت رهبری در این خصوص گفت: تعامل فعال و هوشمندانه ایران با دو گزاره راهبردی و به ظاهر متناقض «پرهیز از جنگ» و «نهراسیدن از جنگ»، رمز عبور موفق جمهوری اسلامی ایران از این تهدیدها بود و در عمل توانست با ایجاد بازدارندگی فعال، «پیروزی بدون جنگ» را محقق کند.

باقری با اشاره به لزوم الگوسازی از تدابیر رهبری و سیاست‌های نظام در طول دهه‌های گذشته با هدف بهره‌گیری از تجربه‌های موفق و عبرت از تجربه‌های ناموفق به لزوم تاریخ‌نگاری عالمانه، بی‌طرفانه و جامع رویدادها و تحولات اشاره کرد و گفت: تاریخ‌نگاری درست و صادقانه انقلاب اسلامی کاری جهادی و مصداق بارز جهاد تبیین است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به نقش و جایگاه حکمت در سامانه حکمرانی ولایت امر، گفت: حکمت فراتر از علم و دانش و تجربه و اطلاعات است و زمانی که نور تقوا بر علم و دانش تابیده شود، حکمت هویدا می‌شود و این ویژگی مختص نظام دینی است، چرا که منبع این نور آراستگی به زیور تقوای فردی و سیاسی است.

باقری با اشاره به فرآیند تربیت نیروی انسانی در مسیر حکمرانی دینی طی چهار و نیم دهه گذشته، گفت: شخصیتی برجسته و بی‌نظیر مانند سردار سلیمانی، محصول مکتب امامین انقلاب اسلامی و ثمره تربیت در سایه حکمت خمینی و خامنه‌ای است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اختلاف میان جریان‌های سیاسی داخلی در سال ۱۳۶۹ در موضوع ورود یا عدم ورود به جنگ علیه آمریکا در قضیه تجاوز صدام به کویت، گفت: سیر تکاملی انقلاب اسلامی و حکمت رهبری انقلاب توانست افکار عمومی را چنان ارتقا دهد که در سال ۱۴۰۳ درباره پاسخ قاطع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، مواجه با یک اجماع ملی قاطع بودیم و ابتکار تادیب رژیم صهیونیستی، نه‌تنها موجب تشویش افکار عمومی نشد، بلکه در عمل موجب تحکیم وحدت ملی و ارتقای همدلی ملی شد.

باقری با اشاره به این که گذر موفق ایران از نشیب و فرازهای نظامی و امنیتی چند دهه گذشته مرهون حکمت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است، تصریح کرد: دستاورد مهم و راهبردی صیانت از امنیت ملی، تامین منافع ملی، حراست از تمامیت ارضی و حفاظت از حاکمیت ملی، مرهون سازوکارهای سخت و نرمی است که در طول سال‌های گذشته بر اساس تدابیر رهبری انقلاب در کشور نهادینه شده و این مهم نیز جلوه‌ای از حکمت رهبری انقلاب است. وی در ادامه افزود: این که در اوایل دهه ۱۳۷۰ ایران مبادرت به طراحی و ساخت موشک‌هایی می‌کند که سامانه‌های پدافندی پرهزینه و پیشرفته آمریکا و صهیونیست‌ها و همپیمانان آنها در دهه ۱۴۰۰ از رهگیری و مقابله با آن ناتوانند، حاکی از درایت رهبری، هوشمندی نظامیان، تخصص دانشگاهیان، توانمندی فناوران، مهارت صنعتگران و دوراندیشی دیپلمات‌های ایرانی است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به پیروزی بزرگ ناشی از عملیات وعده صادق که بازدارندگی فعال را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد، گفت: همانگونه که «طوفان الاقصی» سامانه‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در معرض خسارات غیرقابل ترمیم قرار داد، «وعده صادق» نیز سامانه تدبیر آمریکا در منطقه را با چالش‌های جدی مواجه نمود و تجدیدنظر در راهبردهای امنیت ملی را بر آمریکا تحمیل کرد.

باقری با بیان اینکه حفظ بازدارندگی فعال در گرو هم افزایی بیشتر و موثرتر همه ارکان نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی و دیپلماسی عمومی کشور است، تصریح کرد: حکمت رهبری اجازه نمی‌دهد حتی در پرتو پیروزی بزرگ وعده صادق، دستگاه‌های مسئول حتی لحظه‌ای از ارتقای بازدارندگی فعال در عرصه‌های مختلف غفلت کنند و به همین جهت، دستورکار دستگاه سیاست خارجی نسبت به قبل از عملیات وعده صادق گسترده‌تر، هوشمندانه تر، مبتکرتر، دوراندیشیانه تر و عملیاتی تر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود