Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجهز‌ترین مجتمع دندانپزشکی تابش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از فرماندهان و مسؤلان در مرکز دندانپزشکی نیروی هوایی در شرق تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار افزایش دامنه ساخت محصولات دفاعی بر روی ریل بومی سازی، نگاه ویژه‌ای به توسعه خدمات درمانی و بهداشتی به نیرو‌های مسلح به ویژه ارتشیان دارد.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار ساخت انواع جنگنده، پهپاد و... با افتتاح مجتمع‌هایی نظیر دندانپزشکی تابش دامنه خدمات خود به خانواده نیروی هوایی وارتشیان جمهوری اسلامی ایران را توسعه داده است.

با بیش از یک سال درگیری جهان به ویژه کشور با بیماری منحوس کرونا، تمام امکانات و ظرفیت‌های مختلف (بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی) و نیروی انسانی این ارگان در سراسر کشور جهت ارائه خدمات به ملت ایران بسیج شده است.

شهدای سلامت که خداوند آن‌ها را با شهدای کربلا محشور کند، همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سنگر مبارزه با این ویروس منحوس و دفاع از سلامت مردم به شهادت رسیدند، شهدای سلامت به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان از پای کار بودن ارتش جهت خدمات به ملت ایران با شعار «ارتش فدای ملت» است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش کرونا ویروس ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است