Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: جهادگران گروه جهادی شهید حججی این دانشگاه اردوی بصیرت‌افزایی در روستاهای منطقه برزک کاشان را برگزار کردند.

جواد پورپیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری اردوی جهادی با نام سفیران بصیرت به همت جهادگران این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان برای توصیه به حق بین مردم، بصیرت افزایی و معرفی راه درست به آحاد مردم، جهادگران دانشگاه کاشان هفته گذشته اردوی جهادی ۲ روزه‌ای در منطقه برزک کاشان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورپیرعلی با بیان اینکه در این اردوی جهادی ۱۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر در روستا‌های برزک حضور یافتند، افزود: در ۱۰ روستای این منطقه، جهادگران به صورت خانه به خانه و میدانی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند و در روستا‌های دیگر، جلسات سخنرانی و روشنگری در فضای عمومی صورت گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این اردوی جهادی را گروه جهادی شهید حججی این دانشگاه به عهده گرفته بود، گفت: از برنامه‌های شاخص این اردوی جهادی تهیه وصیت نامه شهید سردار سلیمانی و توزیع بین مردم، تهیه بروشور و پوستر از صحبت‌های سردار سلیمانی درباره انتخابات و برگزاری کرسی آزاداندیشی در روستا بود.

وی خاطرنشان کرد: روشنگری‌های انجام گرفته در این اردوی جهادی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج روستای ازوار برگزار شد. امیدواریم اقدامات این جهادگران در حضور حداکثری مردم در انتخابات اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان دانشگاه کاشان اردوی جهادی انتخابات 1400 اردوی جهادی دانشگاه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود