Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی گفت: در سال ۹۹ با وساطت و پیگیری و مجاهدت اعضای شورای حل اختلاف، قریب به یک میلیون پرونده منتهی به صلح و سازش شده و ۳۱ و نیم درصد از پرونده‌ها به صلح و سازش منجر گردیده که نسبت به سال گذشته افزایش ۲.۵ درصدی داشته است.

خبرگزاری میزان - غلامحسین اسماعیلی با تبریک دهه کرامت و با اشاره به انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه، گفت: انتخابات به معنای انجام تکلیف، احقاق حق و ستاندن حق خویش است و عدم حضور در انتخابات خواست دشمن و زیان و خسارت محض می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران در حساس‌ترین برهه‌های تاریخ نشان داده‌اند که در ناامید نمودن دشمن حماسه ساز هستند و ید طولایی دارند، بیان داشت: در جمعه این هفته مردم با حضور حماسی و آگاهانه خویش، حماسه دیگری خواهند آفرید و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: بنده نیز به نوبه خود و به عنوان یک شهروند و کسی که ممکن است برخی افراد جامعه برای کلام حقیر ارزشی قائل باشند مصرانه از تمامی شهروندان دعوت می‌کنم حتما در انتخابات حضور داشته باشند.

اسماعیلی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران ایشان و تبریک این هفته به همه همکاران و خانواده بزرگ قوه قضاییه، از همه آن‌ها که با مجاهدت خویش در دوران تحول، تحول اساسی را دستگاه قضا به نفع مردم رقم زدند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد شورا‌های حل اختلاف، افزود: خدمتگزاران بی ادعای شورای حل اختلاف در سال ۹۹، حدود ۴ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۸۳ پرونده را رسیدگی کردند که نسبت به پرونده‌های سال گذشته با رشد ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ با وساطت و پیگیری و مجاهدت اعضای شورای حل اختلاف، قریب به یک میلیون پرونده منتهی به صلح و سازش شده و ۳۱ و نیم درصد از پرونده‌ها به صلح و سازش منجر گردیده که نسبت به سال گذشته افزایش ۲.۵ درصدی داشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه قدم‌هایی در جهت بهبود نظام پرداخت پاداش به نیرو‌های شورای حل اختلاف صورت گرفت و پاداش همکاران رشد ۲.۵ برابری داشت، ادامه داد: متوسط پاداش پرداختی به هر نفر از ۶۰۰ هزار تومان در ماه به یک میلیون و پانصد هزار تومان در ماه ارتقا پیدا کرد؛ اما باید اذعان کنیم این پاداش ماهیانه شاید معادل هزینه ایاب و ذهاب این بزرگواران به شورا‌ها باشد و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ قدم‌های موثرتری برداشته شود.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: سخنگوی قوه قضاییه شورای حل اختلاف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه شورای حل اختلاف شورای حل اختلاف صلح و سازش قوه قضاییه یک میلیون سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین