Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:46:22 GMT

فضای تبلیغات انتخاباتی بروجرد آرام و پرشور است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۶۱۸۷

فضای تبلیغات انتخاباتی بروجرد آرام و پرشور است

با توجه به اینکه زمان زیادی به پایان تبلیغات داوطلبان انتخابات نمانده فضای شهر بروجرد فضایی کاملا انتخاباتی است و هر داوطلب به سهم خود با گرم کردن تنور انتخابات و نصب بنرو پلاکارد در مقابل ستادهای خود و توزیع عکس و ارایه بروشورهای مختلف تلاش در معرفی هرچه بهتر خود و برنامه های دارند.
برپایی میهمانی‌های باشکوه در باغ‌های بروجرد به نفع برخی نامزدهای شورای شهر با حمایت اسپانسر، توزیع بسته های غذا در حمایت از نامزدهای مورد نظر بین طرفداران در حاشیه شهر هر شب بیش از پنج هزار پرس غذا از دیگر برنامه های هوداران در راستای حمایت از نامزدهای شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر بروجرد با یکدیگر گروه‌ها و ائتلاف‌ها را با عناوین مختلف مانند آبادگران، اندیشه ای نو، بروجرد را دوباره خواهیم ساخت تشکیل داده و تبلیغاتی در این راستا به ویژه در شبکه های مجازی برپا کرده اند.
نصب عکس بر روی دیوارها، تیرهای برق، پخش سرودهای انقلابی و مجاز همه موجب شده تا شهر چهره ای کاملا انتخاباتی به خود بگیرد و در این فضای پر از شور توام با رعایت اخلاق انتخاباتی برخی از نامزدها به نفع دیگری انصراف می دهند.
نکته جالب توجه در ستادهای انتخاباتی شوراهای شهر بروجرد این است که در کنار عکس و بنرهای هر داوطلب با نصب بنری از نامزدهای ریاست جمهوری حمایت خود را از کاندیدای مورد نظر اعلام نموده اند.
همه خوب می دانیم ایجاد فضای آرام، با نشاط و امنیت برای گرم نمودن تنور انتخابات و ارایه برنامه توسط نامزدهای انتخابات به دور از وعده‌ های توخالی به برگزاری انتخابات پر شور کمک می‌کند.  

برغم وجود کرونا و نارنجی بودن وضعیت بروجرد حال، و هوای فضای انتخابات این شهر آرام بوده و کم کم تب انتخابات در حال بالا رفتن است و ستادهای انتخاباتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز از شور و حال مهمی برخوردار است.
یک شهروند بروجردی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نامزدهای انتخاباتی می توانند نقش مهمی در پر شور شدن انتخابات داشته باشند که می بایست دارای ویژگی های خاصی باشند.
رضا کمانکش افزود: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه ارایه دهند، تیمی که می خواهند از آنها حمایت کنند باید برای مردم شناخته شده باشند و توانایی این را داشته باشند که دولتی چابک و کارآمد با هدف کاهش مشکلات مردم روی کار بیاورند.
وی اظهار داشت: اینکه نامزدها بخواهند شعار بدهند دیگر برای مردم معنا و مفهوم ندارد بلکه باید بیایند برای مردم شفاف سازی کنند و بگویند که با چه توان و امکاناتی می‌توانند مردم را از این دغدغه هایی که دارند خارج کنند.
این شهروند بروجردی بیان کرد: بنابراین اگر انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان دست به دست هم دهند و همراه با مسوولیت و فعالیت رای دهندگان باشد، ما شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

وی یادرآور شد: حضور پر شور مردم در انتخابات از اعتماد مردم به نامزدها نشات می گیرد و اگر وعده ها رنگی و توخالی باشد بدون شک اثرگذار نخواهد بود.
یک شهروند دیگر بروجردی گفت: دولتی که روی کار می آید باید دولت اقتصادی باشد زیرا مشکلات اقتصادی بسیاری از زندگی‌ها را با آسیب‌های جدی مواجه کرده است.

رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: فضای انتخاباتی حاکم بر شهر بروجرد فضایی، سالن،آرام و با شور و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر است.
محد علی گودرزی افزود: همه باید تلاش کتیم با تبلیغات درست ضمک ارایه برنامه ها و اهداف از دلسرد نمودن مردم پای صندوقهای اخذ رای خودداری کنیم

رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: ۳۱ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بروجرد از زمان ثبت نام تاکنون انصراف داده‌اند.

گودرزی  افزود: در این شهر در مجموع ۲۰۹ نفر برای ۹ کرسی شورای شهر بروجرد داوطلب شده‌ بودند.

وی بیان کرد: ۲۶۲ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات درسطح شهرستان پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات بروجرد اظهار داشت:  تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد ۹ نفر است، در روز رای گیری شرکت کنندگان در انتخابات باید اسامی ۹ نفر را در برگه های اخذ رای بنویسند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی لرستان دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شهر شهر بروجرد شورای شهر پر شور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه