Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول کمیته شاهد و ایثارگران ستاد آیت الله رئیسی گفت: ما ملتی بصیر با شعور سیاسی بسیار بالا هستیم که می‌دانیم کشورمان متعلق به ماست پس همه پای صندوق می‌آییم تا با انتخابات با شکوه محبوبیت «آیت الله رئیسی» را به رخ جهانیان بکشانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کبری حافظی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: مقوله انتخابات آنقدر برای مقام معظم رهبری اهمیت دارد که از آن به‌عنوان لیله‌القدر انقلاب یاد کرده است یعنی بر ما تکلیف شده که این ایام را به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند می‌توان انتخابات را با تعداد کم نیز برگزار و رئیس جمهور را انتخاب کرد اما تلاش ما این است در کشوری که 60 میلیون نفر حق رای دارند هر کسی با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی بیاید تا یک مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

مسئول کمیته شاهد و ایثارگران ستاد آیت الله رئیسی عنوان کرد: بنده بدون اینکه در ستادی عضو باشم یا حتی ستاد مستقلی را تشکیل دهم وظیفه خود دانستم که به عنوان خانواده شهید، حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کنم که مسئولیت کمیته شاهد ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی نیز به اینجانب سپرده شده است.

وی بیان کرد: با اینکه بسیاری از مسئولان ستادهای کشور مرد هستند اما خوشحالم که به ما اعتماد کردند تا بنده حقیر این کار بزرگ را برعهده بگیرم.

حمایت قاطع ماموستا قادری از آیت‌الله رئیسی/ از ‌مردم ‌مناطق کردنشین و اهل سنت ‌توقع دارم ‌به آیت‌الله ‌رئیسی رأی بدهند‌رئیس کمیسیون صنایع ‌مجلس: رئیسی صنعت را ‌به ریل اصلی هدایت می‌کند / دولت ‌توانایی مدیریت ‌بازار مرغ و تخم‌مرغ را هم نداشتشور و شوق انتخاباتی در ‌خوزستان / ‌حمایت مردم اهواز از آیت‌الله رئیسی به عنوان اصلح‌ترین کاندیدای ریاست جمهوری + فیلم

همسر شهید سید نور خدا موسوی با بیان اینکه این کمیته شاهد و ایثارگران کارگروه‌هایی دارد که خوشبختانه مورد استقبال مردم به ویژه خانواده‌های شهدا قرار گرفته است تصریح کرد: براساس نظر آیت‌الله رئیسی ما مکان خاصی برای ستاد در نظر نگرفته‌ایم و تبلیغات ما به صورت خانه به خانه است.

وی گفت: کلیپ‌هایی از خانواده‌های شهدا تهیه شده که در آن از مردم برای حضور در انتخابات دعوت شده و آنها را به انتخاب اصلح تشویق کرده‌اند؛ همچنین براساس جمعیت هر استان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران به وسیله یک بیانیه و طومار حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند.

حافظی خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار نفر از این طرح استقبال کردند و نشان دادند که مانند شهیدانشان در صحنه هستند و با اینکه به خاطر انقلاب عزیزان خود را از دست دادند اما هنوز به آرمان‌های انقلاب وفا دارند و تلاش می‌کنند تا فردی دلسوز با کارنامه‌ای درخشان وارد عرصه شود.

وی اظهارداشت: هدف آیت الله رئیسی خدمت به مردم جامعه است اگر می‌خواهیم به رئیسی کمک کنیم باید به سمت نیازمندان برویم و آیت الله رئیسی به عنوان فردی عدالت محور مناطق محروم استان لرستان را مورد توجه قرار می‌دهد.

مسئول کمیته شاهد و ایثارگران ستاد آیت الله رئیسی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در سال‌های قبل تلاش کرده کارنامه موفقی از خود به جای بگذارد،  افزود: امیدواریم به پاسداشت خون شهدا همه پای کار بیایند و در 28 خرداد یک حماسه به یاد ماندنی خلق کنند تا با این حماسه، دست ردی به سینه همه دشمنان بزنیم.

وی عنوان کرد: اعلام می‌کنیم ما ملتی بصیر با شعور سیاسی بسیار بالا هستیم که می‌دانیم کشورمان متعلق به ماست پس همه پای صندوق می‌آییم تا با انتخابات با شکوه محبوبیت «آیت الله رئیسی» را به رخ جهانیان بکشانیم.

انتهای پیام/642/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همینطور خدابنده پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر‌اساس تقویم و برنامه زمان‌بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است مطرح کرد: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه13 اردیبهشت تا 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

این مسئول گفت: همچون دور نخست، برنامه‌های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه‌‌های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است؛ 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه (زنجان – طارم ) و (خدابنده) مستقر هستند.

به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است و قرار است دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند