Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز از تکمیل پروژه پارک کودک واقع در کوی دادگستری و افتتاح آن در تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ایرج شهین باهر اظهار داشت: پارک کودک کوی دادگستری که طراحی و اجرای زیبایی دارد، مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند و در آینده نزدیک به افتتاح خواهد رسید.
او افزود: این پارک با 11 هزار مترمربع مساحت، و 54 میلیارد تومان هزینه ارزش زمین و اجرای آن، فرصت خوبی برای اهالی محل و منطقه بوده و فضای امنی برای کودکان ایجاد کرده که نیازی به تردد در شهر و حضور در پارک‌های دیگر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تبریز تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری، افزایش امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان  است که در این دوره از مدیریت شهری روی این موضوع تمرکز و پرداخت  شده و ان‌شاءالله تا پایان دوره تعداد پارک‌های محله‌ای را به 60 عدد می‌رسانیم.
او اضافه کرد:هزینه کرد شهرداری در مقابل خدماتی که کاربری فضای سبز به شهروندان ارائه می‌هد ناچیز است و اگر در دیگر مناطق شهر نیز فضاهایی برای تملک و احداث فضای سبز وجود داشته باشد، باید در دستور کار قرار گیرد.  
ایرج شهین‌باهر خاطرنشان کرد: مطابق نوبتی که برای افتتاح این پارک داده شده است، کارهای تکمیلی آن در حال انجام و در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود

شهردار سنندج از افتتاح چندین پارک طی سال جاری در این شهر خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست با استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری تولیدات عمرانی و فرهنگی را با حمایت مردم در سال جهش تولید در دستور کار دارد و از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی داخل استان نیز مصالح مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

وی افزود: شهرداری همچون سال‌های گذشته در بخش درون محله‌ای نسبت به احیای فضای سبز، نوسازی مبلمان شهری، آسفالت و لکه‌گیری اقدام کرده است و ۳۰۰ اقدام درون محله‌ای را در برنامه کاری خود دارد.

شهردار سنندج با اشاره به مناسب‌سازی معابر برای معلولان و افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج انجام شده است و امسال دو میلیون مترمربع آسفالت را در برنامه داریم.

رشیدی از افتتاح فاز نخست پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک ۲۰ هکتاری نیشتمان، سه هکتاری نایسر و چهار هکتاری معلم نیز در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

وی افزود: ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی که از جمله مطالبات مردم شهر سنندج بوده است از پانزدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و این وانت‌ها در ۱۰ نقطه ساماندهی می‌شوند.

شهردار سنندج تاکید کرد: در سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 749913

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد