Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ وزیر نیرو با اشاره به اینکه "مجوز انتقال آب دریای عمان برای یزد آماده است" گفت: مسئولان یزد زمان را از دست ندهند و پیگیر این موضوع باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رضا اردکانیان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آب استان یزد که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد اظهار داشت: امروز 675 میلیارد تومان پروژه در استان یزد افتتاح و کلنگ اجرای بیش از سه هزار و 700 میلیارد تومان پروژه هم بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همواره در طول تاریخ بحث یزد و تامین آب با هم بوده‌اند و با توجه به کم آبی یزد، مردم این خطه همیشه به قناعت، صرفه جویی و مصرف مناسب شهره هستند.

اردکانیان افزود: با توجه به تصمیمات گرفته شده، پروژه‌ها مطابق پیش‌بینی‌ها جلو می‌رود و قطعا در این زمینه جای نگرانی نیست و در سفر رئیس جمهور هم در استان یزد و کرمان تمهیدات لازم دیده شده است.

وزیر نیرو: رینگ آب شهری یزد زمینه رضایت مردم از کیفیت آب را فراهم می‌کندوزیر نیرو: جمعیت روستایی برخوردار از شبکه آب سالم و پایدار کشور به 9 میلیون نفر می‌رسدنماینده مردم بافق در مجلس: بخش خصوصی آماده انتقال آب دریا به یزد است

وزیر  نیرو با بیان اینکه دکتر جوکار مسئول پیگیری موضوع آب یزد در مجمع نمایندگان استان شده تصریح کرد: به حمدالله اصلا جای نگرانی نیست به ویژه برای سرمایه‌گذارانی که روی زیرساخت فکر می‌کنند، بدانند که استان یزد استانی بسیار آماده برای سرمایه‌گذاری است و منابع و انرژی مورد نیاز آنها فراهم است.

وی بر پیگیری موضوع شیرین سازی آب دریا تاکید کرد و ادامه داد: مجوز انتقال آب از دریای عمان برای استان یزد فراهم است و به لحاظ مسائل زیست محیطی هم هیچ گونه مانعی وجود ندارد؛ البته اگر استان یا استان‌های دیگر همراه شوند خیلی بهتر است.

انتهای پیام/781/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید