Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@07:32:25 GMT

نایب رییس جدید فدراسیون زورخانه‌ای معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۸۳۷۸

نایب رییس جدید فدراسیون زورخانه‌ای معرفی شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای، در حکم سبزواری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون منصوب می‌شوید.

پیش از این سیدعبدالله سجادی در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقاء جایگاه این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که رییس فدراسیون نیز از خدمات و تلاش‌های ارزنده وی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیدحسن سبزواری» از مرشدان رتبه هشت این رشته است که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است و سال‌های متمادی در کسوت ریاست کمیته داوران، فنی زورخانه‌ای و مدرسی و داوری بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای با این فدراسیون همکاری داشته و هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سمنان نیز فعالیت دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زنان زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان