Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، هیأت ملی راهپیمایی‌های بازگشت امروز (سه شنبه) جوانان فلسطینی را به مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست و راهپیمایی آنها موسوم به «راهپیمایی پرچم» فراخواند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «القدس»، در ابتدای بیانیه این هیأت اعلام شده که روز پانزدهم ژوئن باید به عنوان روز دفاع از مسجدالاقصی، حاکمیت ملی بر قدس، قیام در تمام فلسطین و اردوگاه‌های فلسطینی برای یاری قدس تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه بیانیه مذکور آمده، راهپیمایی پرچم تعرض آشکار به مقدسات اسلامی و قدس است و «جوانان انقلابی» به دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان  اجازه تعرض به مسجدالاقصی و دیگر مقدسات اسلامی و مسیحی را نخواهند داد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

این راهپیمایی هر سال در دهم ماه می یعنی سالروز اشغال قدس شرقی به دست رژیم صهیونیستی برگزار می‎شود اما امسال به دلیل افزایش تنش‌‎ها در قدس، نبرد «شمشیر قدس» در آن زمان و شلیک هزاران موشک به سمت فلسطین اشغالی، به تعویق افتاد و قرار است امروز برگزار شود.

در همین زمینه رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای راهپیمایی مذکور تدابیر امنیتی در قدس بویژه در بخش قدیمی آن تشدید کرده است.

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی از حماس و جهاد اسلامی گرفته تا جبهه مردمی برای آزادی فلسطینی درباره این اقدام رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه

۲۰۰ روز از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه می‌گذرد. طی این مدت اسراییل با حمایت تسلیحاتی و سیاسی آمریکا غزه را به منطقه‌ای غیرقابل سکونت برای غیرنظامیان تبدیل ساخته و بیش از ۲ میلیون نفر را در این باریکه آواره کرده است. 

شبکه الجزیره به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، گزارشی آماری درباره اتفاقات رخ داده طی این مدت در این باریکه منتشر ساخت. 

براساس این گزارش، ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی طی این مدت جان خود را از دست داده اند که از این میان، ۱۴ هزار و ۷۷۸ تن از آنها را کودکان تشکیل می‌دهد. این در حالی است که بیش از ۸ هزار نفر اکنون زیر آوار‌ها هستند که با پایان یافتن جنگ و خارج کردن اجساد آنها از زیر آوار، باید آنها را نیز به شمار شهدای غزه اضافه کرد. ۷۷ هزار و ۱۴۰ تن نیز زخمی شده اند. 

رژیم صهیونیستی با ایجاد موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، به قحطی در این باریکه دامن زده است. تاکنون دستکم ۳۰ کودک فلسطینی به دلیل قحطی در غزه جان خود را از دست داده اند. 

مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جمله زیرساخت‌هایی است که صهیونیست‌ها طی این مدت به طور گسترده آنها را تحت بمباران قرار داده اند. آمار‌ها نشان می‌دهد ۴۸۵ تن از کادر درمان جان خود را در مراکز درمانی به دلیل همین حملات از دست داده اند. 

براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان‌های بشردوستانه از جمله صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، ۱۷ هزار کودک فلسطینی یک یا هر دو والدین خود را طی جنگ از دست داده اند که همین موضوع تاثیر بسیار مخربی بر سلامت روان آنها گذاشته است. 

آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون فلسطینی به دلیل آواره شدن چندباره در مناطق مختلف غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده است. این در حالی است که ناتوانی مراکز درمانی برای ارائه خدمات، در کنار نبود بهداشت اولیه و آب آشامیدنی سالمی، این موضوع تشدید شده است. 

رژیم صهیونیستی همچنین ۳۱۰ تن از کادر درمان و ۲۰ روزنامه نگار را در غزه دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید