Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۰ هزار نفر از چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور پیامی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

متن بیانیه به‌شرح زیر است:

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم؛

خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند».

انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم ‌سالاری دینی است و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گرو حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه های مختلف فکری در این پروسه ملی همراه است. ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به واقع سرزمین انتخاب‌ و انتخابات متعدد بود و هر سال در آن انتخابات برگزار شد و مردم با حضور در آن شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و اکنون نیز با شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

کشور عزیزمان ایران، دشمنان قسم خورده ای دارد که از استقلال ملت مسلمان ایران زخم خورده اند. استکبار جهانی، به کمتر از نابودی استقلال، یکپارچگی و اقتدار ملی ایران راضی نیست. اما به لطف خدا و هوشمندی رهبر عزیزمان و حمایت های امت اسلامی، همواره شکست خورده و برخی از عوامل نفوذی آن ها به سزای اعمالشان رسیده اند.

در این برهه تاریخی حساس که قرار است سرنوشت چهار سال با انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم بخورد، بر خود لازم دیدیم از شما دلسوزان و خادمان سلامت درخواست کنیم تا با همفکری و همراهی یکدیگر و با آگاهی بخشی و ترغیب مردم نجیب مان، از این پیچ تاریخی و خطیر هم گذر کنیم.

در این دوره از انتخابات که تحریم های دشمن به اوج رسیده و کمر مردم هم زیر بار مشکلات اقتصادی خمیده، نیاز به اهتمام جدی است.

ما جمعی از اعضای جامعه پزشکی سراسر کشور مصمَّم هستیم در پاسخ به دعوت رهبر عظیم الشأن انقلاب که در بیانات اخیرشان فرمودند: «مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند. کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می کنند دلسوز مردم نیستند. به مردم عزیزمان عرض می کنم، ملت عزیز ایران در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.»، از طریق فضای مجازی و حقیقی، مردم را به حضور حداکثری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کنیم.

دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده راه سیدالشهدای مقاومت باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ به ثبت برسانیم و با همت شایسته، امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم. نجات اقتصاد آشفته کشور در گِرو حضور آگاهانه ملت پای صندوق های رای است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حداکثری در انتخابات حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی