Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:05:40 GMT

باید با دعوت به مشارکت در انتخابات آمربه معروف باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۲۲۶

باید با دعوت به مشارکت در انتخابات آمربه معروف باشیم

محمدی با بیان اینکه تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح مصداق امربه معروف است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، با تلاش های جهادگران خود و حضور در میدان های مختلف زمینه ساز تحقق منویات رهبری در عرصه انتخابات باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهرداد محمدی» امروز(۲۵خرداد) در همایش احیاگران امربه معروف و نهی از منکر با حضور گروه های جهادی تخصصی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان با بیان اینکه در ستاد استان براساس منظومه فکری امام راحل، مقام معظم رهبریف علامه شهید مرتضی مطهری، شهید بهشتی ودیگر صاحب نظران و اندیشمندان در بحث احیا و اجرای این فریضتین الهی فعالیت می کنیم، اظهار کرد: تلاش داریم با کمک این گروه ها در ۱۸عرصه عفاف و حجاب، محیط زیست، عدالت اجتماعی و سایر حوزه هایی که به عملکرد مسئولین مرتبط است فعالیت کنیم تا به عملیاتی شدن هرچه بهتر این واجب فراموش شده دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستادامربه معروف و نهی از منکر استان مازندران با بیان اینکه تشکیل و تقویت گروه های جهادی تخصصی و حرکت مردم به سمت تخصصی شدن امربه معروف و نهی از منکر در دستور کار ستاد استان قرار دارد، افزود: در حوزه مطالبه گری شاهد اقدامات خوبی هستیم.

 

وی بیان کرد: امسال ۳۰ دستگاه اجرایی شهرستان و استان را مورد نظارت و ارزیابی قرار دادیم و ضمن احصای معروفات و منکرات دستگاه ها، تذکرات مربوط را به مافوق آن نهاد منتقل کردیم، در مرحله دوم اقدامات قانونی خودمان را دنبال می‌کنیم، بیش از ۵۰ گروه جهادی دارای مجوز در استان داریم، به‌دنبال منکرات بزرگ در جامعه هستیم، نوک پیکان ما به‌سمت منکرات بزرگ باید باشد.

 

محمدی بر اهمیت بهره گیری از نقش رسانه ها در اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر و نقش کلیدی آنها در اجرایی کردن این فریضه الهی تاکید کرد و خواستار تعامل هر بیشتر رسانه‌ها با ستاد امر به معروف برای نهادینه کردن این واجب الهی شد.

 

وی خاطرنشان شد: همچنین آموزش عمومی لایه های مختلف جامعه را با کمک رسانه ها پیگیر هستیم.

 

محمدی به انتخابات 28خرداد 1400اشاره کرد و گفت: اولین انتخابات در گام دوم انقلاب را در پیش رو داریم اگر مسئولین ما در عرصه های مختلف خدمت رسانی درست داشته باشند مردم هم رضایت خواهند داشت و شاهد کارآمدی بیش و پیش نظام خواهیم بود همه باید مردم را پای صندوق بیاورند و به حضور حداکثری و انتخاب اصلح کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه در ستاد امربه معروف و نهی از منکر به عنوان احیا گران این فریضه باید با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، با تلاش های جهادگران خود و حضور در میدان های مختلف زمینه ساز تحقق منویات رهبری در عرصه انتخابات باشیم .

 

محمدی با بیان اینکه انتخابات راهی برای مطالبه گری مردم است که نباید خود را از این حق در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ محروم کنند، گفت: امروز وظیفه ما و افرادی که در نهادهای اداری حضور دارند تبیین حضور مردم پای صندوق رأی است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات مطالبه گری انتخاب اصلح انتخابات امربه معروف و نهی از منکر معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین