Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم مسابقات لیگ ملت‌ها امروز (سه شنبه) مقابل تیم قعر نشین استرالیا صف آرایی خواهد کرد. تیم‌های برزیل و اسلوونی حریفان دوم و سوم ایران در هفته چهارم هستند.

رضا صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی ایران‌مقابل استرالیا گفت: تیم استرالیا مانند سال‌های گذشته نیست و بسیار ضعیف در رقابت‌ها حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تیم پرقدرتی متشکل از بازیکنان جوان با انگیزه و با تجربه در اختیار دارد که نمایش خوبی تا پایان هفته سوم داشته اند.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال تاکید کرد: کادر فنی در هر بازی از ترکیب متفاوتی استفاده می‌کند و همین دست تیم‌ها را برای آنالیز می‌بندد. مطمئناً ملی پوشان بازی خوبی مقابل استرالیا به نمایش خواهند گذاشت و امیدوارم در پایان تیم ملی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود.

صفایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان ادامه داد: الکنو اعتماد خوبی به بازیکنان جوان کرده است و از آنها در مسابقات به خوبی استفاده می‌کند. بردیا سعادت، میثم صالحی، آرمان صالحی و صابر کاظمی با کسب تجربه در این رقابت‌ها می‌توانند پشتوانه بسیار خوبی برای آینده تیم ملی والیبال ایران باشند و نسل طلایی والیبال در ادامه با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

وی درباره بازی مقابل برزیل و اسلوونی نیز گفت: برزیل صدرنشین مسابقات در پایان هفته سوم بوده است و بسیار قدرتمند با هدف حضور قوی در المپیک توکیو در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حاضر شده است. برزیل پس از شکست لهستان صدر جدول را در اختیار گرفته است. از تمام بازیکنان با تجربه خود استفاده می‌کند، تیم ملی کار سختی مقابل برزیل خواهد داشت اما ایران شانس پیروزی مقابل این تیم را دارد چرا که در گذشته نیز برزیل را شکست داده ایم.

صفایی درباره بازی مقابل اسلوونی نیز گفت: اسلوونی نشان داده است که تیم خطرناکی می‌باشد، نتایج خوبی را به دست آورده و تیم‌هایی مانند روسیه را نیز از سد خود برداشته است. نباید این تیم را دست کم گرفت چرا که بسیار با انگیزه گام در رقابت‌ها گذشته است.

کد خبر 5235151 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال رضا صفایی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران یورو 2020 کاراته تیم ملی فوتبال عراق تورنمنت بين المللي والیبال کسب سهمیه المپیک هندبال رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود

ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل در فصل آینده در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواندری لئال، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل که فصل کاملا ناموفقی را در تیم پیاچنزا گذراند در فصل آینده برای تیم «لوکوموتیو نووسیبریسک» بازی می‌کند.

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

مصدومیت لئال و حذف پایچنزا در مرحله یک چهارم نهایی سری A1 باعث شد تا طرفین برای جدایی به راحتی به توافق برسند.

رومن استانیسلاویوف،‌مدیر عامل باشگاه لکوموتیو در این مورد گفت: یواندری لئال، بعد از المپیک 2024 پاریس به ما ملحق می‌‌شود. این بازیکن در مراسمی به هوادارن معرفی خواهد شد چون ما پس از ویلیام پریدی، بازیکنی در این سطح نداشته‌ایم. او بازیکنی است که توانایی‌های خود را ثابت کرده و می‌داند که ما از او چه می‌خواهیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد