Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:53:42 GMT

ایجاد تله کابین شهری در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۷۲۲

ایجاد تله کابین شهری در پایتخت

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک طی یادداشتی با اشاره به ایجاد تله کابین شهری در پایتخت نوشت: طرح تله کابین شهری، علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان شهروندان و کاهش بار ترافیک، کمک به کمتر شدن آلودگی هوا می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد مهدی درخشنده کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک طی یادداشتی نوشت: یکی از مهمترین مسائل مدیریت شهری در پایتخت در همه ادوار گذشته ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تهران و شهروندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با ظهور تولید در حوزه شهری می‌توانیم پنجره فرصت را به رو شهروندان باز کنیم.

صنعت تولیدات خدمات شهری فرصت مغفول مانده‌ای است که می‌بایست در تهران ایجاد شود و یکی از برنامه‌ها برای ششمین دوره شورای شهر تهران، تولید فرآورده‌های نفتی از زباله است.پشتوانه طرح تولید فرآورده‌های نفتی از زباله، دانش و مغزافزار جوانان نخبه و متخصص در کشور است.

یکی از نیازمندیها و فرصت‌های حوزه مدیریت خدمات شهری، تولیدات صنعتی است که می‌تواند تحول شگفت انگیزی در تولید ثروت برای شهر و همچنین کاهش دهنده هزینه‌های هنگفت جاری در شهر تهران باشد.

این طرح مزایای بسیاری دارد، ما با اجرای این طرح میتوانیم مسئله درآمد شهر را حل کنیم، مسئله زیست محیطی زباله‌ها را حل کنیم،  می‌توانیم معضل زباله گردها که یکی از مسائل درد آور برای شهر است را حل کنیم، آنها را ساماندهی کنیم، برایشان ایجاد اشتغال کنیم و به آنها حقوق دهیم.

با اجرای این طرح، تولید را به حوزه شهری بیاوریم و در حوزه شهر مانع زدایی کنیم. همچنین با اجرای طرح فرآورده‌های نفتی از زباله می‌توانیم طرح‌های دیگری را که به منفعت شهر و شهروندان است را از محل همین طرح تأمین منابع کنیم و در شهر تهران تحول شگفت انگیزی را رقم بزنیم.

یکی دیگر از طرح‌ها برای دوره ششم شورای شهر تهران، ایجاد تله کابین شهری در پایتخت کشور است.طرح تله کابین شهری، علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان شهروندان و کاهش بار ترافیک، کمک به کمتر شدن آلودگی هوا، ایجاد انگیزه برای شهروندان، ایجاد جلوه‌ای متنوع در حمل و نقل شهری پایتخت، ایجاد فرهنگ استفاده کمتر از خودرو، ترغیب شهروندان به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی جذاب و مفرح، به عنوان یک منبع درآمدزا برای شهر تهران قابل اجرا است.

با برنامه ریزی دقیق و شناسایی فرصت‌ها و اصلاح مناسب نقاط ضعفِ استراتژی‌های ناکارآمد که امروزه تهدید اصلی در ناکارآمدی مدیریت شهری محسوب میشود، می‌توانیم پنجره فرصت‌ها را بر روی شهر و شهروندان تهران بگشائیم.اگر بر روی کارگروهی و تلاش در راستای تفکر تیمی شهر برای به وجود آوردن «شهری پویا با هم» تمرکز کنیم. آنگاه استعدادهای فردی، از طریق تشویق موفقیت‌های تیمی و سوق دادن افراد به آموزشِ ضوابط و قانونمندی کارگروهی، کادرهای کارآمدی خلق می شود و این کادر با دانش و ضوابط با تلاش و همت موثر در هدف، می‌توانند اصل اهداف مشترک را با تعامل به تحول‌ تبدیل کند و نیازمندی‌های شهر و فرصت‌های مغفول مانده را با ارائه طرح‌های راهبردی و برنامه‌های کاربردی به نتیجه مطلوب برساند.

حضور "نرجس سلیمانی" کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در خبرگزاری تسنیمشورای شهر پنجم تهران با سیاسی‌کاری ریل‌گذاری‌های پیشین را متوقف کردبرنامه شورای شهر ششم تهران برای حمایت از خانواده‌های نوپا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهری در پایتخت تله کابین شهری شهر تهران شورای شهر برای شهر فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود