Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:21:41 GMT

دعوت ارتش از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۳۴۵۷

دعوت ارتش از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش ،متن این بیانیه به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
در چهل و سومین سال  عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب ها و خطرات بسیاری مواجه بوده ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه های مختلف، در اوج قله های شکوفایی، اقتدار وسربلندی ایستاده ایم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری ها واز خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه مدرسه بزرگ عاشوار می باشند همواره در برهه های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب وخاک بوده است.
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه ها و فتنه های شوم خود و با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای با هجمه های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته وکاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دنبال می کند .
در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند.
آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید. 
ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می کند با حضور هر چه گسترده تر در انتخابات ، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده  و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صدها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود ، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان جان برکف نیروهای مسلح کشورمان باشند .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود