Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که این رژیم از مصر درخواست کرده تا جنبش حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز سه‌شنبه گزارش داد که تل‌آویو از مصر درخواست کرد تا حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، تل‌آویو در این پیام که از طریق قاهره منتقل شده، اعلام کرده که این راهپیمایی مسیر خود را تغییر داده و قصد ورود به مسجد الاقصی را نداشته و هدف از این راهپیمایی به چالش کشاندن فلسطینیان نیست.

عصر امروز صدها شهرک‌نشین صهیونیست در خیابان‌های قدس راهپیمایی تحریک آمیز پرچم را برگزار کردند.

فلسطینیان نیز در واکنش به این راهپیمایی، تظاهراتی را در بیت لحم و نوار غزه برگزار کردند.

وبسایت عبری‌زبان واللا نیز امروز نوشت در حالی که صهیونیست‌های تندرو در بیت‌المقدس امشب (سه شنبه) اقدام به برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم» می‌کنند، شهرک‌نشینان اطراف منطقه غزه از اینکه این مراسم به جنگ دیگری با گروههای مقاومت منجر شود، هراس دارند و از اقدام صهیونیست‌های بیت‌المقدس عصبانی هستند.

در پی برگزاری «راهپیمایی پرچم» از سوی صهیونیست‌ها در عصر روز سه شنبه در قدس اشغالی، وزارت جنگ این رژیم از استقرار سامانه گنبد آهنین اطراف این شهر خبر داد.

این تظاهرات قرار بود ابتدا دهم ماه مه برگزار شود که به دنبال درگیری صهونیست‌ها با مقاومت این تظاهرات به تعویق افتاد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای اعلام کرده که چندین آتشبار از سامانه گنبد آهنین را از بیم حملات راکتی مقاومت اطراف قدس اشغالی مستقر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصر تل آویو مسجدالاقصی راهپیمایی پرچم راهپیمایی پرچم صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که از روز یکشنبه تاکنون، ۱۲ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

به گزارش این باشگاه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا امروز، ۸ هزار و ۵۰۵ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طی مدت یاد شده، ۴۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت