Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:14:24 GMT

مردم رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۴۸۷۵

مردم رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی شامگاه سه‌شنبه در جمع رای اولی‌ها در سنندج نقش نوجوانان و رای اولی‌ها را در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مهم ارزیابی کرد و بر انتخاب رئیس جمهور متدین، صالح، شجاع، مومن، متعهد و انقلابی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه از بدو انقلاب اسلامی تاکنون ۳۷ انتخابات برگزار شده است، اظهار کرد: سی و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما تاثیرگذارترین انتخابات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار افزود: تجربه ۳۷ انتخابات در ایران نشان داده است که معدل حضور ملت ایران از معدل دموکراسی‌ترین کشورها بالاتر است طوریکه نتایج این انتخابات خواست و مطالبات مردم برای تعیین سرنوشت آنها بوده است.

وی قدرت  جمهوری اسلامی را در معادلات سیاسی ممتاز دانست و گفت: انتخابات فرصت طلایی برای جهش دادن به نظام جمهوری اسلامی است.

حسینی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد در چهار دهه انتخابات سالم و آزاد برگزار شده است اظهار کرد: هیچ مسوولی حق ندارد اراده خود را بر مردم تحمیل کند.

وی یادآور شد: برخلاف ادعای برخی کشورها که مدعی هستند انتخابات آزاد نیست، انتخابات ایران مترقی‌ترین انتخابات در جهان است.

حسینی انتخابات ۲۸ خرداد امسال را به دلیل در حال گذر بودن کشور از یک گذر تاریخی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: اگر با بصیرت جای پای دشمن را بدرستی تحلیل نکنیم در عبور پیچ تاریخی با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن در برگزاری انتخابات تاثیرگذار است اظهار کرد: دشمنان درصددند دوباره فتنه ۸۸ را برقرار کنند.

وی افزود: از آنجا که دشمن برای کم‌رنگ نشان دادن مشارکت مردم برنامه‌ریزی کرده در این راستا این ۲ روز باقی‌مانده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

این پیشکسوت عرصه ایثار و جهاد اظهار کرد: ایران کشوری قدرتمند و مردمی است و مردم در دوران انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری انقلاب ایفا کردند.

وی گفت: آمریکا که ادعای دموکراسی دارد در انتخابات و تعیین رئیس جمهور به جز حزب جمهوری‌خواه و دمکرات کسی نمی‌تواند به قدرت برسد.

حسینی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ و سرمایه‌دار برای سیطره بر جهان برنامه‌ریزی می‌کنند افزود: آمریکایی‌ها در ۲۰۰ کشور جهان ۸۳۰ نقطه سوق‌الجیشی استراتژی اشغال کرده‌اند.

وی ادامه داد: دموکراسی‌ترین کشورهای جهان انتخابات آزاد ندارند اکثر این کشورها با بهره‌گیری از قدرت سرمایه‌داری و تبلیغاتی در انتخابات پیروز می‌شوند.

حسینی ادامه داد: سه هزار کلیپی که از سوی منافقین پخش شده است بیانگر آن است که دشمن نمی‌خواهد انتخابات با معیارهای انقلابی و اسلامی برگزار کند.

وی قدرت نظامی جمهوری اسلامی را در معادلات سیاسی ممتاز دانست و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی می‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

وی با اشاره به اذعان سفیر انگلیس که دولت انقلابی خطرش بیشتر از تسلیحات هسته‌ای است تصریح کرد: دسیسه دشمن این است که نمی‌خواهد دولت انقلابی در کشور حاکمیت داشته باشد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید در تراز انقلاب باشد که در این بیانیه علم، صنعت، سیاست، اقتصاد و فرهنگ مورد تاکید قرار گرفته است.

حسینی سقوط رژیم شاهنشاهی، تاسیس نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن جهان اسلام را از اهداف پنج‌گانه مقام معظم رهبری عنوان و تاکید کرد: دولت آینده نظام جمهوری اسلامی باید در این راستا حرکت کند.

وی انتخابات ریاست جمهوری  را به مثابه لیله‌القدر دانست و افزود: در راستای رشد و شکوفایی ایران قدرتمند  اصل حضور حداکثری مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی در پایان سخنانش ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم حسینی پیشکسوت جهاد و شهادت رای اولی ها جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است