Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:27:02 GMT

ایتالیا – سوئیس؛ ادامه اقتدار آتزوری

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۸۷۹

ایتالیا – سوئیس؛ ادامه اقتدار آتزوری

خبرورزشی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، ایتالیا به مصاف سوئیس خواهد رفت. این دیدار دومین بازی دو تیم در گروه A رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ خواهد بود. ایتالیا؛ تیم مانچو مدعی می‌شود؟

بی‌شک تیمی که ۲۸ بازی متوالی نباخته را می‌توان حتی مدعی قهرمانی یورو ۲۰۲۰ دانست. ایتالیا حالا با روبرتو مانچینی شخصیت پیدا کرده و پوست انداخته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی افتتاحیه مسابقات مقابل ترکیه قدرت و انگیزه‌شان را به نمایش گذاشتند. دیدارهای مهم و بزرگی پیش رو خواهند داشت، ولی می‌توان مدعی شد در گروه‌شان حتی با امتیازات کامل راهی دور بعد شوند. ایتالیای مانچو تلفیقی از جوانی و تجربه است و تیمی کامل شده، چیزی که سال‌ها آن را کم داشتند. حتی در یورو ۲۰۱۲ که فینالیست شده بودند هم آتزوری به خوبی تیم فعلی نبود. حالا دومین نبرد با سوئیس در پیش است، رقیب قدیمی که از سال ۲۰۰۳ آن را نبرده‌اند. شانس پیروزی‌شان در این دیدار هم بالاست. آیا از امشب می‌توانیم روی تیم مانچو به‌عنوان یک مدعی حساب باز کنیم؟ سوئیس؛ اقتصادی فکر کن

پیش از یورو سوئیس شرایط خوبی داشت و به‌عنوان دومین تیم صعودکننده از گروه A روی آن‌ها حساب می‌شد و هنوز هم می‌شود. در بازی نخست‌شان در یورو ۲۰۲۰ مقابل ولز نمایش‌شان بالا و پایین زیاد داشت. دقایقی که باید بازی را کنترل می‌کردند و گل‌شان حفظ می‌شد خیلی عقب کشیدند تا دروازه‌شان باز شود. سوئیس در کل تیمی است که اقتصادی باید فکر کند تا حداقل مرحله به مرحله و آهسته آهسته بتواند پیش برود. آن‌ها تیمی نیستند که برای ایتالیا چالش درست کنند، ولی شاید با یک نمایش حساب‌شده شاگردان ولادیمیر پتکوویچ امتیاز بگیرند تا به صعود از گروه‌شان امیدوار بمانند. دوره قبلی هم با تنها یک برد و ۲ تساوی راهی مرحله بعد شدند و کل بازی‌های‌شان در این مرحله فقط ۳ گل داشت.

آخرین جدال
ژوئن سال ۲۰۱۰ در دیداری دوستانه قبل از جام‌جهانی، ایتالیا و سوئیس به تساوی یک – یک رسیدند. کوالیارلا برای ایتالیا و اینلر برای سوئیس گل زدند.

آمار بازی
۵۸) ایتالیا دیدارهای پرشماری مقابل سوئیس برگزار کرده است. آتزوری ۲۸ مرتبه این حریف را برده و ۸ بازی را باخته. ۲۲ بازی‌شان هم مساوی شده است.
۲۸) ایتالیا ۲۸ بازی متوالی است که شکست نخورده. آخرین باخت‌شان به سپتامبر ۲۰۱۸ مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا برمی‌گردد.
۹) شاگردان مانچو ۹ بازی آخرشان را برده‌اند. نکته جالب این است که در این ۹ بازی گل هم نخورده‌اند. آخرین مرتبه اکتبر ۲۰۲۰ مقابل هلند در لیگ ملت‌ها گل خوردند. در گل از سال ۲۰۲۰ فقط ۲ گل دریافت کرده‌اند.
۸) سوئیس هم ۸ بازی آخرش را نباخته. شاگردان پتکوویچ بعد از ۶ برد متوالی در دیدار نخست یورو ۲۰۲۰ مقابل ولز متوقف شدند.
۲) ایتالیا فقط ۲ مرتبه در ۹ حضورش در مرحله گروهی حذف شده است. به نظر نمی‌رسد این دوره چنین اتفاقی برای‌شان رخ بدهد.
۱) شرایط سوئیس کاملاً برعکس بوده و بعد از ۳ دوره حذف در مرحله گروهی، سرانجام یورو ۲۰۱۶ برای اولین مرتبه از این مرحله فراتر رفتند.

مصدومان و محرومان
لورنتسو پلگرینی و الساندرو فلورنتسی قطعاً به دیدار با سوئیس نخواهد رسید. شاید مارکو وراتی بازی دوم ایتالیا را هم از دست بدهد. سوئیس محروم و مصدومی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم
ایتالیا: دوناروما، دی‌لورنتسو، بونوچی، کیلینی، اسپیناتسولا، لوکاتلی، جورجینیو، بارلا، براردی، اینسینیه و ایموبیله
سوئیس: سومر، الودی، شار، آکانجی، امبابو، رودریگس، ژاکا، زاکاریا، شکیری، امبولو و سفروویچ برنامه کامل مسابقات یورو ۲۰۲۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا تیم ملی سوئیس یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (52.9MB)

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد