Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:04:36 GMT

رسول کربکندی: تیم‌ ملی به هماهنگی بیشتری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۹۶۸

رسول کربکندی معتقد است که تیم ملی ایران مهره‌های خیلی خوبی دارد اما به هماهنگی بیشتری برای ادامه بازی‌ها نیاز دارد

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران و سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره پیروزی 1-0 ایران مقابل عراق صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رسول کربکندی درباره پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی به ایسنا گفت:

بازی برای ما حساسیت خیلی زیادی داشت و باتوجه به وضعیت جدول و شکست در بازی رفت کار بسیار حساس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول به جز یکی دو موقعیت هیچ کدام از تیم‌ها موقعیتی به همدیگر نمی‌دادند و هر دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند. ما در نیمه اول به جز گلی که به ثمر رساندیم موقعیت چندانی نداشتیم.

کربکندی ادامه داد:

عراقی جز یک موقعیت که نیمه دوم به دست آورد تیم پر خطری نبود و از همه مهم تر این که اسیر حاشیه سازی آن‌ها نشدیم و خیلی با آرامش بازی کردیم و به بازی مسلط بودیم. در نیمه دوم دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم به گل‌های بعدی برسیم. این تیم‌های عراقی وقتی گل می‌خورند انسجامشان را از دست می‌دهند. عراق آن تیم خطرناکی که فکر می‌کردیم نبود و بچه‌ها هم در این بازی زحمت کشیدند.

پیشکسوت فوتبال با بیان این‌ که "بازی زیبایی ندیدیم و بازی بسته‌ ای بود که هر دو تیم می‌ خواستند گل نخورند،" عنوان کرد:

بازی با سیاسیت و با مدیریتی انجام دادیم و توانستیم برنده شویم. هر موقع از سمت چپ حمله کردیم، توانستیم خطرات بیشتری را ایجاد کنیم اما در مجموع، شب خوبی داشتیم و پیروز شدیم. تیم ملی ایران مهره‌های خیلی خوبی دارد اما در هماهنگی خیلی خوب نیستند و به هماهنگی بیشتری برای ادامه بازی‌ها نیاز داریم.

کربکندی ادامه داد:

در این بازی‌ها دیدیم هر جه بازیکنان بیشتر کنار هم بازی کردند، شرایط شان بهتر شد. قطعا باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم و به بازی‌های سنگین‌تری نیاز داریم. خط دفاع ما باید هماهنگی بهتری پیدا کنند و انسجام داشته باشند. بازی‌های مرحله بعد سخت‌تر است و باید طوری آماده شویم که شرایط یکسانی با دیگر تیم‌ها داشته باشیم. البته به هر حال این بازی‌ها بسیار برای ما حساس بود و شرایط سختی در منامه حاکم بود اما خوشبختانه توانستیم صعود کنیم.

کربکندی در رابطه با پایان یافتن قرارداد اسکوچیچ گفت:

تغییر مربی منطقی نیست چون هر مربی دیگری را بخواهیم بیاوریم دوباره باید فوتبال ما را بشناسد و این باعث می‌شود که زمان زیادی را از دست بدهیم. به نظر من اسکوچیچ تیم ما را خوب شناخته و کمک مربی‌های تیم ملی هم او را خوب کمک می‌کنند. اسکوچیچ همه بازی‌های لیگ را تماشا می‌کند و همه را می‌شناسد. برای هر تیمی ممکن است یکسری بحث‌ها وجود داشته باشد اما باید به مربی حق داد که نفرات مورد علاقه خودش را دعوت کند اما به هر شکل ما باید قدرتمندتر از این بازی‌ ها باشیم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود پیام دراگان برای ماندن، ۷ بازی ۷ برد تقدیم به یوزهای شجاع ایران / آیتم اختصاصی طرفداری کریستیانو رونالدو و 106 گل ملی؛ 3 گل تا رکورد علی دایی کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هماهنگی بیشتری رسول کربکندی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد و در این نمایشگاه از غرفه استان کرمان  جزء پنج غرفه برتر کشور قدر دانی شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح سپاس به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  رادریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شدو پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!