Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، محمد ثروثی مدیر اجرایی الکامپ درباره حضور فعالان حوزه فاوا در این نمایشگاه گفت: تاکنون شاهد استقبال خوب و مؤثر شرکت‌های تخصصی، اپراتورها و استارت آپ ها از الکامپ بوده ایم که با توجه به ادامه ثبت نام؛ در روزهای آتی گزارش‌های آن ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه را سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد نظارت ستاد کرونا که برای کلیه نمایشگاه‌ها وجود دارد برگزار می‌کند.

ثروتی درباره اهمیت برگزاری الکامپ گفت: صنعت فاوا ابزار مهم و مؤثری جهت مقابله با کرونا به شمار می‌رود و در این دوران شرکت‌های متعددی ابتکارات و نوآوری‌هایی داشته اند که عرضه آن‌ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت داشته و تقاضاهای متعددی نیز برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت.

مدیر اجرایی الکامپ تاکید کرد: از طرفی تیرماه موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ است و از نمایشگاه قبلی هم حدود ۲۴ ماه گذشته است که نیاز صنعت فاوا و مجموعه‌های استارت آپی به حضور در نمایشگاه‌ها به شدت احساس می‌شد و لذا بر اساس تقویم مصوب شرکت نمایشگاه‌ها، اقدام به تعیین این تاریخ شد.

ثروتی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها در اکثر شهرهای کشور به ویژه در تهران از چندین هفته قبل مجدداً آغاز شده است و در هفته‌های گذشته چندین نمایشگاه برپا شده که در آن شیوه‌نامه بهداشتی مورد تأیید ستاد کرونا اعمال شده است. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر مجتمع‌های تجاری، مراکز اقتصادی و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو فعال بوده و خود مردم مستقیماً اقدام به رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی می‌کنند.

مدیر اجرایی الکامپ با تاکید بر اینکه باید لزوم تداوم کسب و کارها و تقویت آن‌ها هم زمان با رعایت شیوه نامه‌ها را در وضع کنونی کشور مدنظر قرار دهیم، اضافه کرد: امسال علاوه بر سالن‌های شرکت‌های فاوا و اپراتورها، حضور اکوسیستم نوآوری شامل استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان را در بخش الکام استارز خواهیم داشت و الکامپ امسال از حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران برخوردار است.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و ششم با اشاره به موارد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: در نمایشگاه این دوره، از بازدیدکنندگان تخصصی استقبال به عمل خواهد آمد. سیستم تهویه هوا تقویت شده و جریان هوا بهتر از سال‌های گذشته است. بسته‌های بهداشتی در زمان ورود به بازدیدکنندگان تخصصی داده خواهد شد و در ورودی سالن‌ها نیز دروازه‌های ضدعفونی کننده تعبیه شده است.

وی افزود: از تمامی بازدیدکنندگان تب سنجی می‌شود و ورود افراد بدون ماسک به تمامی فضاها ممنوع است و رعایت فاصله اجتماعی نیز کنترل می‌شود.

ثروتی درباره دیگر تدابیر اتخاذ شده در الکامپ امسال گفت: در بخش غرفه سازی ها نیز شیوه نامه‌های خاصی مانند عدم وجود فضاهای بسته و مسقف، رعایت فاصله‌های اجتماعی، شیلدهای روی کانترها و سایر موارد وجود دارد که شرکت‌های غرفه ساز ملزم به رعایت آن‌ها هستند.

مدیر اجرایی الکامپ تاکید کرد: بخش‌هایی از نمایشگاه علاوه بر برپایی حضوری به صورت آنلاین و مجازی نیز برگزار خواهد شد و این باعث می‌شود تعداد مخاطبان بیشتری از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن استفاده کنند و دستگاه‌های دولتی نیز در این نمایشگاه به معرفی آخرین خدمات خود خواهند پرداخت.

ثروتی از شرکت‌ها و استارت آپ ها دعوت کرد که با مراجعه به سایت نمایشگاه الکامپ نسبت به ثبت نام و حضور در این نمایشگاه در موعد مقرر اقدام کنند.

کد خبر 5236217 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه الکامپ سازمان نظام صنفی رایانه ای ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری تحقیقات علمی گوگل نوآوری فناوری فضایی امنیت اطلاعات آمازون شرکت مخابرات ایران اینترنت فناوری نانو همراه اول رونمایی رعایت شیوه نامه ها نمایشگاه الکامپ نمایشگاه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ الکترونیکی دوباره اجرا می‌شود؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری