Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در نشست با اساتید دانشگاه‌ها با اشاره به نامه ۱۲ هزار نفری اساتید در حمایت از آیت الله رئیسی و درخواست آنها برای انصراف کاندیداهای انقلابی به نفع آیت الله رئیسی گفت: این اقدام بی سابقه ای بود که این تعداد اساتید دانشگاه با امضای نامه ای از یک کاندیدای جامع و اصلح حمایت کرده و از دیگر کاندیداهای جریان انقلاب بخواهند به نفع کاندیدایی که احتمال پیروزی بالایی دارد، کنار بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی جریانات برای عدم حضور مردم در انتخابات، تصریح کرد: اینکه الان برخی‌ها می‌گویند « رای بی رای» یا می گویند «در انتخابات شرکت نمی‌کنیم» به خاطر عملکردی بوده که دولت بی تدبیر و ناکارآمد روحانی داشت تا مستمسک پیدا کنند. آنها می دانند مردم از این عملکرد ناراضی هستند و می خواهند بگویند اگر انتخابات با مشارکت کمتری مواجه شد برای این بود که ما گفتیم!

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به عدم تمایل اصلاح‌طلبان برای حمایت از یکی از نامزدهای این جریان در انتخابات گفت: البته در میان اصلاح طلبان برخی از آقای همتی حمایت کردند و برخی با توجه به اینکه می دانند دیگر در میان مردم جایگاهی ندارند برای اینکه آبروی خودشان را حفظ کنند تصمیم گرفته اند بگویند ما کاندیدایی در انتخابات نداریم.

حسینی تاکید کرد: مطمئنا اگر اصلاح طلبان کمترین امیدی به پیروزی داشتند همانگونه که در گذشته از آقای روحانی حمایت کردند در این دوره هم از یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حمایت می کردند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: کاندیدای اصلاح طلب در مناظرات اخیر نشان دادند دستشان خالی است و هم از لحاظ اخلاقی با دروغ‌هایی که گفتند و با روشهایی که به کار گرفتند و هم در مناظرات بازنده بودند.

وی با اشاره به اظهارات همتی تصریح کرد: متاسفانه اینها با رفتارهای و شگردهای غیراخلاقی سعی دارند که مردم را نسبت به حمایت از کاندیداهای انقلابی نگران کنند اما این شگردها دیگر نخ نما شده و مردم به خوبی متوجه بازی کاندیداهای اصلاح طلب هستند.

مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی تاکید کرد: درست است که براساس نظرسنجی ها آقای رئیسی الان درصد قرار دارند اما حضور کاندیداهای انقلابی در انتخابات، از صندوق رای آقای رئیسی می‌کاهد و امیدواریم ان‌شاء‌الله نامه متقن و با صراحت ۱۲ هزار استاد دانشگاه  آثار و نتیجه خودش را داشته باشد و انشالله کاندیداهای انقلابی فداکاری و گذشت کنند و به نفع آقای رئیسی کنار بروند.

وی افزود: برخی جریانات تلاش دارند کاری کنند تا مشارکت در انتخابات پایین باشد و بعد بگویند چون ما در انتخابات حضور نداشتیم مردم اقبالی به حضور در انتخابات نشان نداده اند.

حسینی تاکید کرد: بعد از انتخابات تازه اول کار است، آن زمان باید به دنبال نیروهای توانمند، انقلابی و متخصص بود، نیروهایی که بتوانند با تمام توان و شبانه روز در خدمت مردم باشند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان در پایان با اشاره به تلاش اساتید دانشگاه برای پیروزی آیت الله رئیسی گفت: اینکه ما ۱۲ هزار امضا در حمایت از آقای رئیسی جمع کردیم حرکت ارزشمند و بزرگی است و انشالله در آینده همه کمک کنند تا تحول در کشور ایجاد شود و با حضور آیت الله رئیسی مشکلات به تدریج از سر راه مردم برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اخلاق رئیسی انتخابات اصلاح طلب کاندیداهای انقلابی آیت الله رئیسی آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است