Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:50:12 GMT

مردم حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۵۲۴

معاون اول قوه قضاییه گفت: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند و حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای غلامحسین محسنی اژه ای امروز (چهارشنبه) در نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات در محل شورای نگهبان اظهار کرد: دهه کرامت را گرامی میدارم و امیدوارم آنچه که رضای حضرت حق است بر قلب و جسم ما جاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همه کسانی که دست اندرکار انتخابات در طراز جمهوری اسلامی و مردم آن هستند صمیمانه تشکر می کنم و با غیرت دینی و احساس دینی روز 28 خرداد علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

آقای محسنی اژه ای گفت: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند و اولویت ها را تشخیص می‌دهند و در روز انتخابات به هرکس که برای این نظام و مردم مفید است، رای خواهیم داد.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: از همه کسانی که امر اخذ رای و اطمینان بخشی را برای مردم فراهم کردند تشکر می کنم و همکاران نظارت کننده بر انتخابات از روز بیست و هشتم تا پایان انتخابات کار حساسی و فشرده ای پیش رو دارند اما نباید خستگی بر آنها چیره شود.

وی در پایان گفت: مردم کشورمان آگاه هستند و قطعا هیچ مشکلی در روز رای گیری پیش نخواهد آمد، اما باید مشکلات احتمالی را باید نیروهای ذیربط اطلاع دهیم.

نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات، در محل ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

در این نشست به شکل ویدئو کنفرانس با استان‌های خوزستان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان و تهران ارتباط برقرار و گزارشی از روند و فرایند انتخابات ارائه شد.
در این نشست آقای ره پیک قائم مقام شورای نگهبان و آقای محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه و حقوقدان شورای نگهبان حضور دارند.  برچسب ها: انتخابات ، نظارت بر انتخابات ، شورای نگهبان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان نظارت بر انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!