Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نامه‌ای به اعضای این شورا در سراسر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد، نوشت: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه او بدین شرح است:

با سلام و احترام و تشکر از مجاهدت خالصانه‌ای که در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اید، متواضعانه توجه همگان را به چند نکته جلب می‌کنم:

بیش از دو سال است همه ما با عنوان «ائتلاف نیروهای انقلاب» قدم در راهی نهاده‌ایم که نخستین منزل و مرحله آن در اسفندماه ۹۸ با پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه بود و اکنون نیز در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتم خردادماه هزار و چهارصد قرار داریم.

ملت ایران با نارضایتی از آنچه در مدیریت اجرایی کشور در هشت سال گذشته مشاهده کرده خواهان تغییر و تحول است و اراده خود را برای اصلاح قوه مجریه و نوسازی بعضی از شوراهای شهر و روستا در این انتخابات به حول و قوه الهی محقق خواهد ساخت.

اکنون یک گام بیشتر به لحظه تاریخی و سرنوشت‌ساز انتخابات باقی نمانده و به فضل الهی و به برکت ایمان و هوشیاری ملت، امید پیروزی فزونی یافته است. لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همه نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شوراهای شهر و روستا برگزینیم و در شهرهایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزدهای موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

امید است سعی شما در پیشگاه حضرت حق، جل و علا، مقبول و مشکور افتد و انتخابات هزار و چهارصد گامی در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) باشد. توفیق از خداست و توکل ما به اوست.

غلامعلی حدادعادل

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

کد خبر 5236253 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 غلامعلی حدادعادل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سیدابراهیم رئیسی انتخابات شوراها انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی علیرضا زاکانی سعید جلیلی شورای نگهبان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی مناظره انتخاباتی عبدالناصر همتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده ایالات متحده امریکا نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد