Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز خدمات ارتباطی بین الملل شهید فخری زاده می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه سرویس‌های متنوع و همچنین حضور اپراتور‌های مخابراتی و اینترنتی باشد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت برای رسیدن به اهداف مصوب سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های وزارت ارتباطات درباره رشد کسب و کار‌های دیجیتال کشور و حضور فعال آن‌ها در بازار‌های منطقه‌ای و بین الملل و همچنین تکالیف شرکت در تسهیل شکل گیری قطب‌های مراکز داده، طرح ایجاد فاز اول مرکز خدمات ارتباطی بین الملل را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین، ایجاد بازار رقابتی برای تولید و ارائه ترافیک و محتوای اینترنتی داخلی و بین الملل، ارائه سرویس هم مکانی در سطح کشور، کاهش هزینه‌های لینک‌های بین الملل و توسعه لینک‌های ارتباطی با سایر کشورها، از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

مرکز خدمات ارتباطی بین الملل شهید فخری زاد می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه سرویس‌های متنوع و همچنین حضور اپراتور‌های مخابراتی و اینترنتی باشد.

این پروژه در پردیس ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شده و آماده بهره برداری است.

بر اساس همین گزارش، مراسم افتتاح ixp شرکت زیرساخت بعدازظهر امروز ۲۶ خرداد ماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.    بیشتر بخوانید: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد راهی برای اشتغال و امید آفرینی انتهای پیام/ برچسب ها: ارتباطات و فناوری اخبار اقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی