Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – دراگان اسکوچیچ در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما و در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما، اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. سختکوشی زیادی داشتیم و شرایط کرونا باعث شد مدام بازی‌های ما به تعویق بیفتد و حتی میزبانی بازی‌های‌مان را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی به بحرین رسیدیم، فشار چهار برد روی ما بود. واقعاً راحت نیست در یک کشور ثالث بازی کنید و چهار برد به دست بیاورید. این در حالی بود که سایر تیم‌ها سه بازی داشتند و ما چهار بازی انجام دادیم. از بازیکنان به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم، همچنین از فدراسیون فوتبال که بهترین شرایط را به وجود آورد. 

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال گفت: اینکه بتوانیم مردم ایران را ذره‌ای خوشحال کنیم باعث افتخار من است. ما تنها یک گام برداشته‌ایم و تازه اول مسیر است. باید برای رسیدن به هدف نهایی راه درست را پیش برویم و باید کارهایی که قبلا درست انجام نشده بود را به درستی انجام دهیم. بیشتر بخوانید: پیام تبریک باشگاه سپاهان به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران وزیر ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: تشکیل سپاه، به عنوان نهاد مولود انقلاب که خلوص انقلابی و معنویت بسیار بالایی دارد، موجب افتخار است.

وی افزود: نهاد سپاه پاسداران  نقش پر رنگی در موفقیت‌ها و عزت کشور دارد و مایه غرور ایرانی است.

او افزود: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

سپس فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاهی که امروز در درون و خارج از این مرز بوم افتخار آفرین شده همان سپاه امام حسین (ع) است که با تعداد کم و اراده‌ای قوی در مقابل لشکریان گسترده ظلم ایستاد.


سرهنگ محسن نسب امیری افزود: سپاه متعلق به جهان اسلام و موظف به انجام وظیفه در این مسیر است

او اظهار داشت: عملیات وعده صادق در ابعاد گسترده‌ای بنیان جمهوری اسلامی را تقویت کرد و از همه مهم‌تر وحدت و اتحاد درونی را به همراه داشت.

وی تاثیرات این عملیات را چند بعدی از جمله  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق در عرصه بین المللی برای کشور ما تاریخ ساز  و در دراز مدت ثمره آن برای همگی تبیین و نمایان خواهد شد.

سرهنگ نسب امیری توقع از دانشگاهیان در جنوب کرمان را تبیین دقیق ابعاد عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: نگذارید با روایت‌های دروغین طعم شیرین عملیات وعده صادق به کام مردم تلخ شود.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان  به طور ویژه از برگزار کنندگان یادواره شهدای دانشجوی جیرفت و شهدای گمنام دانشگاه که بار معنوی بسیار بالایی داشت تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است