Web Analytics Made Easy - Statcounter


آیت‌الله رئیسی از نظر اخلاقی و مدیریتی، کاندیدای اصلح هستند/ آینده کشور به دست مدیر فساد ستیز و جوانگرا سپرده شود

دومین روز از همایش حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز سه‌شنبه 25 خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد که سخنرانان این همایش، با بیان دلایل منطقی، آقای رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسین رسولی محلاتی» استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی جهت ضربه زدن به کشورعزیزمان ایران از حربه عدم شرکت در انتخابات استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان با تحریم‌های بی‌رحمانه عامل این وضعیت بوده و حالا با تکیه بر ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های مختلف خبری تلاش می‌کنند که با مایوس کردن مردم، مانع حضور حداکثری آنها در صحنه انتخابات شوند.
وی اضافه کرد: امروز باید مقابل شهدا و خصوصا مدافعان حرم که برای آزادی و امنیت کشورمان جان خود را فدا کردند، احساس وظیفه و مسئولیت کنیم و برای رسیدن ایران به افقی بلندتر، همگی می‌بایست با همت بلند و عزم و اراده راستین در عرصه انتخابات، حضور پرشوری داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه امروز زمان کوتاهی کردن نیست، افزود: انتخابات می‌تواند تاثیر مهمی در زندگی دنیایی و اخروی همه افراد داشته باشد. مطمئنا یک انتخاب درست می‌تواند باعث ریشه‌کن شدن فساد و ایجاد بستری مناسب برای موفقیت جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دیگر توقع و تحمل شکل گیری جریان فساد در سطح بالای مدیران اجرایی کشور را ندارند، یادآور شد: مطمئنا اولویت اصلی کاندیدای اصلح باید مبارزه جدی با فساد، رانتخواری و ریزه‌خواری باشد که خوشبختانه آقای رئیسی تمام این ویژگی‌ها را دارا هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رسولی محلاتی رای به آقای رئیسی را یک رای درست و صحیح برشمرد و یادآور شد: تجربه مدیریتی بسیار خوب ایشان در عرصه‌های مختلف کشور هم یک نکته بسیار مهم دیگر برای تائید این موضوع است که ایشان شرایط لازم برای کاندیدای اصلح بودن را داراست.

در بخش دوم این مراسم، گروه سرود سیمرغ دو اجرای بسیار زیبا و حماسی برای امام رضا (ع) و سرود یار دلها برای شهید حاج قاسم سلیمانی، را برای حاضران در همایش انجام دادند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن علم‌الهدی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه باید در انتخابات روز جمعه دو موضوع «ادامه این مسیر» یا «مسیر تغییر» را پیگیری کنیم، گفت: امروز کشور اسیر مشکلات بسیار سیاسی، اقتصادی و غیره است اما آقایان می‌گویند نا مسئول چنین اتفاقات تلخی نبوده و نیستیم. در شرایط فعلی باید جلوی اشرافی‌گیری‌ها، نشستن روی تخت‌ و صندلی مدیریت و مشکلات اینچنینی را با انتخاب مدیری که همیشه در میان مردم حاضر می‌شود تا مشکلات آنها را از نزدیک درک می‌کنید، برای همیشه گرفت.

وی به این پرسش که چرا باید به رئیسی رای داد، اینگونه پاسخ داد: ایشان فردی ریاست طلب نیستند زیرا اگر چنین تفکری داشتند، می‌‍توانستند به راحتی 10 سال ریاست قوی قضائیه که یکی از ارگان‌های مهم کشور است را در اختیار داشته باشند نه اینکه برای حضور در کرسی 4 ساله ریاست جمهوری، با اعلام کاندیداتوری، به میدان سخت اجرایی کشور ورود کنند. پس این موضوع نشان می‌دهد، ایشان دنبال ریاست نبوده و تنها شوق خدمت دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این موضوع مهم که آقای رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی خود هیچگاه وعده‌ای نداده‌اند که قبلا آن را اجرایی نکرده باشند، افزود: ایشان گفته است که با فساد مقابله می‌کند، وعده‌ای که آن را در زمان حضور در ریاست قوه قضائیه با زندانی کردن مدیران رده‌بالای این قوه و قاضی‌های فاسد، به بهترین شکل عملی کردند. همچنین ایشان با وعده‌های قومیتی سعی نکردند، از این فضاها برای موفقیت خود سوء استفاده کرده و مانند آقایان گذشته، پس از رای آوردن، قومیت‌ها را فراموش کنند.

وی با اشاره به قدرت تحمل و سعه صدر بالای آقای رئیس ادامه داد: آقای رئیسی تا امروز فحاشی‌ها را با لبخند پاسخ داده‌اند و برای موفقیت، تکنیک و تاکتیک‌های ناجوانمردانه به کار نبردند. ایشان به جای وعده، عملکرد گذشته خود را بیان کردند اما بعضی‌ها برای فریب افکار عمومی، حتی از بیان گذشته خودشان امتاع کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علم‌الهدی در پایان با تاکید بر اینکه مردم حضور پرشوری در انتخابات روز 28 خردادماه داشته باشند، گفت: آقای رئیسی در این مدت چهره‌های یک روحانی با اخلاق در طراز جمهوری اسلامی را از خود به نمایش گذاشت و با توجه به خصوصیات بسیار خوبی که دارند، مطمئنا کاندیدای اصلح هستند.

در بخش پایانی دومین روز از همایش حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدرضا تقوی» انتخابات روز جمعه را زمانی برای خلق یک حماسه سیاسی دیگر از سوی مردم عزیز ایران برای انتخاب مدیریت اجرایی کشور برای ۴ سال آینده برشمرد.

وی با بیان اینکه در این مدت آقای رئیسی با رفتارهای خود پیام‌های متعددی را به مردم ایران دادند، افزود: ادب و احترام به رقیبان، مبارزه با فساد، رفع مشکلات معیشتی مردم، علاقمندی و همبستگی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب جزو پیام‌‎های ایشان در دوران تبلیغات انتخاباتی بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس در ادامه یادآور شد: در ایران تمامی مدیران با انتخاب مستقیم یا غیر مستقیم در پست‌های مختلف قرار می‌گیرند و مدیری نیست که خارج از دایره انتخاب، روی یک صندلی مدیریتی قرار بگیرد. رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان شوراها و ... با آرای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و در نهایت وزیران، مدیران ارشد، میانی و سایر نفرات هم با انتخاب غیر مستقیم از سوی این نفرات که با رای مردم انتخاب شده‌اند، در مسندهای مختلف اجرایی کشور قرار می‌گیرند. پس با تکیه بر این موارد باید گفت کحه انتخابات بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچکس نمی‌تواند از زندگی شخصی آقای رئیسی ایرادی بگیرند و در پرونده کاری ایشان هم حتی یک نکته منفی وجود ندارد، افزود: آقای رئیسی در سال‌های اخیر در مسئولیتهای بالا و کلیدی کشور حضور داشته و جزو مدیران اخلاق‌مدار، جوانگرا و فسادستیز خود را معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به اینکه با بررسی تمامی خصوصیات اخلاقی و مدیریتی، کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است، گفت: ایشان مدیران خود را با تکیه بر شایسته سالاری انتخاب کرده، توصیه پذیر نبوده و به سختی با فساد مبارزه می‌کند. اتفاقی که در قوه قضائیه کاملا مشهود است و ایشان با تکیه بر خدا و قانونی، بسیاری از صاحب منسبان کشور، اختلاسگران و خصوصا مدیران و قاضیان فاسد قوه قضائیه را دادگاهی و یا زندانی کردند.

سومین و آخرین روز از همایش حامیان سیدابراهیم رئیی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز چهارمین 25 خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد که سخنرانان این همایش، آقای رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری عنوان کردند.

گفتنی است، سومین و آخرین روز از همایش حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز چهارشنبه، در فضای باز و با رعایت پروتکل بهداشتی، در خیابان شریعتی، تقاطع بهار شیراز، رو به روی سینما ایران ستاد همیاران کار و کرامت استان تهران برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رئیسی اخلاقی همایش انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین استاد حوزه و دانشگاه کاندیدای اصلح اجرایی کشور آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سال انتظار برای ارشاد مدیران

اگر گشت ارشاد مدیران شکل گرفته و موفق بوده است وضعیت فساد چگونه است که این حجم از فسادها به گوش مردم رسیده و نتیجه برخورد با مفسدان به چشم نمی‎آید؟ و همچنین چرا پاسخگویی به مردم به درستی صورت نمی‌گیرد که مردم هم احساس کنند مسئولان مدافع منافع آنان هستند و با مفسدان مقابله می‌کنند؟

به گزارش هم میهن، ابراهیم رئیسی، از ریاست قوه‌قضائیه به ریاست‌جمهوری (حوزه اجرایی کشور) آمد. از جمله مهمترین موضوعات در مناظرات انتخابات مبارزه با فساد بود که موجب بحث‎هایی بین عبدالناصر همتی و ابراهیم رئیسی شد. همان زمانی که تازه چندی از طرح و شروع بررسی پرونده اکبر طبری، از معاونان سابق رئیس قوه قضائیه گذشته بود و ابراهیم رئیسی در قامت رئیس قوه قضائیه آن را به‌عنوان برگ برنده‌ای در مقابله با فساد در اختیار داشت.

در همین اثنا او درباره گشت ارشاد به صراحت اعلام کرد: «ما معتقدیم فضای مجازی بهترین بستر است برای نظارت مردم بر دولتمردان. ما این کار را در دادگستری اجرا کردیم. نه که بعدها خواهیم کرد بلکه در حال حاضر به آن عمل می‌شود. چرا برخوردهایی می‌شود؟ ما گشت ارشاد خواهیم داشت برای مدیران؛ «الناس علی دین ملوکهم» اگر دولتمردان خوب عمل کنند مردم خوب هستند. »

البته رئیسی چندی بعد اعلام کرد که «گشت ارشاد مدیران زیر نظر بازرسی ریاست‌جمهوری تشکیل شد و به دستگاه‌های مختلف سرکشی می‌شود.» در این بین خبرگزاری فارس در گزارشی در حمایت از عملکرد دولت در این زمینه نوشته بود: «نگاهی به تصمیمات مدیران ارشد دولتی نشان می‌دهد در سه ماه گذشته، ۲۰ مدیر دولتی پس از ارزیابی عملکردشان از مجموعه دولت کنار گذاشته شدند. این تغییرات در سطح بالای مدیریتی دولت هم صورت گرفته است؛ که از آن میان می‌توان به پذیرش استعفای عبدالملکی وزیر سابق کار، یوسف نوری، وزیر سابق آموزش و پرورش و برکناری سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲).»

در آذرماه سال گذشته هم رئیسی در یکی از جلسات هیئت‌دولت گفته بود: «دولت مردمی با عزمی که برای مقابله با هرگونه فساد دارد، در دوسال گذشته محور شناسایی، رسیدگی و برخورد با گلوگاه‌های فسادزا بوده و برخی از پرونده‌های فساد را نیز به دستگاه قضایی ارجاع داده و حال انتظار عمومی از قوه قضائیه رسیدگی به این پرونده‌هاست.»

حالا پس از ۳ سال از آن وعده و با وجود این اظهارنظرها هم محدودیت‌های فضای مجازی که رئیسی آن را بستری برای نظارت مردم بر دولتمردان عنوان کرده بود، به ستوه آورده و هم آن گشت ارشادی که از آن سخن گفته‌اند و آن تلاش برای مقابله با فساد که رئیسی ادعا کرده بود هم افکار عمومی را پاسخگو نبوده و «بوی بهبود ز اوضاع جهان (بخوانید مملکت در مسئله فساد)» شنیده نمی‎شود.

هرچند دولت سیزدهم برکناری چند مدیر رده میانی را به‌عنوان گشت ارشاد مسئولان به خورد رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی داد، اما فسادهای بزرگ مانند تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه، فساد ۳/۷میلیارد دلاری چای دبش و در آخر نیز تخلف مالی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی کاظم صدیقی و پسرانش که گویا در برخورد مومنانه با آن کسی دنبال شفاف‌سازی و اقناع افکار عمومی نرفت.

در چنین شرایطی و در سال آخر دولت موضوع عملکرد دولت در حوزه مقابله با فساد و گشت ارشاد مدیران که وعده‌ای از وعده‌های آن بود نیز گاهی در میانه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به‌عنوان یک مطالبه مطرح می‎شود.

چنانچه معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار روز سوم اردیبهشت در صحن علنی مجلس هم به این موضوع به عنوان یک مطالبه اشاره کرده است.

حالا این سوالات باقی است که اگر گشت ارشاد مدیران شکل گرفته و موفق بوده است وضعیت فساد چگونه است که این حجم از فسادها به گوش مردم رسیده و نتیجه برخورد با مفسدان به چشم نمی‎آید؟ و همچنین چرا پاسخگویی به مردم به درستی صورت نمی‌گیرد که مردم هم احساس کنند مسئولان مدافع منافع آنان هستند و با مفسدان مقابله می‌کنند؟

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند