Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:34:29 GMT

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۷۶۷

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی توسط ماموران انتظامی شهرستان "قروه "خبرداد.

سردار "علی آزادی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان قروه، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در سطح شهر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از آن ۱۱ تن سویا ، ۲۰ هزار قطعه جوجه یک روزه  و ۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری سه نفر در این عملیات و معرفی آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی افزود: ارزش ریالی کالای قاچاق توسط کارشناسان بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است .

سردار آزادی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا به صورت ویژه در اولویت ماموریت های نیروی انتظامی قرار دارد از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیر قانونی عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

۲۵ راس دام زنده قاچاق در بانه کشف شد

فرمانده انتظامی بانه از توقیف ۲۵ راس دام زنده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان بانه خبرداد.

سرهنگ رسول کرمی چگینی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران  ایست بازرسی سبدلو شهرستان  بانه ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق در محور سقز به بانه شناسایی شدند.

وی گفت : با هماهنگی مراجع قضایی دربازرسی از کامیون های مورد نظر بیش از ۲۳ راس دام زنده (گوسفندی) و تعداد سه راس گاو قاچاق کشف شد.

سرهنگ کرمی چگینی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله برابر اعلام کارشناسان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده افزود: برای کاهش و از بین بردن جرم قاچاق احشام و دام، طرح های پلیس با قوت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان  بانه همچنین از عموم مردم خواست تا اخبار و اطلاعات خود در خصوص اقدامات غیرقانونی را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

رد رشوه ۲۰میلیون ریالی مامور وظیفه شناس انتظامی دهگلان

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس ایست و بازرسی صلوات آباد و رد رشوه ۲۰میلیون ریالی خبر داد.

سرهنگ  اردشیر جهانفر گفت : ماموران ایست و بازرسی صلوات آباد حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی و دستگیری ۲ تبعه خارجی شدند که در یک چاه کشاورزی در یکی از روستاهای دهگلان مشغول به کار بودند.

وی افزود: در همین راستا صاحب کار آنان و مالک چاه کشاورزی برای فرار از مجازات قانونی و چشم پوشی ماموران به آنان پیشنهاد مبلغ ۲۰ میلیون ریال رشوه کرد که مامور صدیق و وظیفه شناس علاوه بر رد رشوه ، مراتب را صورتجلسه کردند.

رییس بازرسی استان کردستان ادامه داد: مامور وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه ، در کمال صحت  وجه پیشنهاد شده را با صورتجلسه ، ضمیمه پرونده کرده و متهم  دستگیر شده برای انجام مراحل به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف یک دستگاه ماینر قاچاق درسروآباد

فرمانده انتظامی شهرستان سروآبادهم گفت: یک دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوین" قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون کشف شد.

سرهنگ طیب محمدی اظهار داشت: برابر رصد اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر نگهداری و  استفاده از یک دستگاه بیت کوین در منزل شخصی یکی از اهالی شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : پس از هماهنگی قضایی در بازرسی بعمل آمده از این منزل یک دستگاه ماینر (ارز دیجیتال) که بصورت ماهرانه در داخل یخچال با هوا کش جاساز شده بود کشف و متهم با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش دستگاه کشف شده  را۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

۲ سواداگر مرگ در سقز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سقز از کشف ۳ کیلو گرم و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ توسط ماموران کلانتری۱۳ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صیدعلی صفری اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری۱۳ این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید در سطح حوزه مشکوک و وی رامتوقف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در این راستا و کشف ۳ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک از متهمان اظهار داشت: پرونده در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در خاتمه با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند از خانواده ها خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر ، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود

برچسب‌ها مریوان کردستان کالای قاچاق بانه انتظامی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان کالای قاچاق مریوان کردستان کالای قاچاق بانه انتظامی سقز فرمانده انتظامی شهرستان میلیون ریال مراجع قضایی وظیفه شناس یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد