Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ما دو وزیر دفاع شهید (شهیدان فکوری و نامجو) دو رئیس ستاد شهید (شهیدان قرنی و فلاحی)، دو فرمانده نیرو شهید (شهیدان ستاری و صیاد شیرازی) و دو معاون نیرو شهید (شهیدان بابایی و منفرد نیاکی) داریم. امیر سرتیپ محمد رضا فولادی در گفت‌وگو با میزان در سالروز اعطاء نشان و پرچم فداکاری توسط فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، این دانشگاه را فیضیه ارتش خواند و گفت: ۲۶ خرداد ماه سالروز اعطاء نشان پرچم فداکاری توسط مقام معظم رهبری به دانشگاه افسری امام علی (ع) است و افتخاری دیگر برای ارتش ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: دانشگاه  امام علی (ع) این افتخار را دارد که هزار و ۱۸۴ دانشجو و دانش‌آموخته شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.   فولادی تاکید کرد: یعنی در طول۱۰  سال که ارتش درگیر مقابله با تجزیه‌طلبان و دفاع مقدس بود، طی این سال‌ها متوسط هر ماه ۱۰ فرمانده شهید در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.     بیشتربخوانید: امیر فولادی: رزمایش‌های جدید متناسب با رصد تهدیدات برگزار می‌شود   رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ما دو وزیر دفاع شهید (شهیدان فکوری و نامجو) دو رئیس ستاد شهید (شهیدان قرنی و فلاحی)، دو فرمانده نیرو شهید (شهیدان ستاری و صیاد شیرازی) و دو معاون نیرو شهید (شهیدان بابایی و منفرد نیاکی) داریم.   فولادی با بیان اینکه به پاس فداکاری و مجاهدت این دانشگاه، مقام معظم رهبری نشان و پرچم فداکاری را به دانشگاه امام علی (ع) اهدا کردند، اظهار داشت: این روز برای ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جشن باشکوهی است، طی مناسبت‌های مختلف نشان فداکاری را به تنی چند از خانواده این شهدا تقدیم می‌کنیم و به نوعی از مقام شامخ شهادت تجلیل می‌شود.    بیشتربخوانید: فرمانده کل ارتش: مرزهای کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است  

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد رضا فولادی دانشگاه امام علی(ع) شهید صیاد شیرازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه امام علی ع شهید صیاد شیرازی جمهوری اسلامی دفاع مقدس نیرو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است