Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:10:05 GMT

رییس هیات: بسکتبال همدان شانس صعود به لیگ یک را دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۲۶۱

رییس هیات: بسکتبال همدان شانس صعود به لیگ یک را دارد

پرویز ریحانی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های بهار و همدان در دور رفت نتایج خوبی کسب کردند و امیدواریم همین عملکرد مطلوب را در دور برگشت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تیم‌های بهار و همدان از امروز در گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان باهم رقابت می‌کنند و در دور رفت توانستیم رتبه‌های دوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی خاطرنشان کرد: در دور رفت تیم همدان توانست در رده دوم قرار بگیرد و تیم بهار نیز با ۲ امتیاز اختلاف با صدر جدول، چهارم شد و اکنون در تلاش برای حضور قدرتمند در دور برگشت مسابقات هستند.

وی افزود: دور برگشت مسابقات قرار است از چهارشنبه نهم تیرماه امسال به میزبانی شهر اردبیل برگزار شود و علوی ایلام و خانه بسکتبال لرستان حریفان اصلی نمایندگان استان همدان به شمار می‌روند.

ریحانی یادآور شد: نمایندگان همدان فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته یک و ۲ کشور حضور داشتند و در این بین اسدآباد برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ یک آماده می‌شود.

رییس هیات بسکتبال همدان با بیان اینکه این هیات در عرصه باشگاهی و تیمداری لیگ‌های کشوری جزو برترین‌ها است، گفت: در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

وی افزود: شهرستان‌ها در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ‌های کشور تلاش فراوانی داشته‌اند و خوشحالیم که در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، بهار و همدان شرایط خوبی به لحاظ تیمداری در سطوح کشوری فراهم است.

چهار هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها همدان بسکتبال نهاوند اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بسکتبال نهاوند همدان بسکتبال نهاوند اسدآباد خانه بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس