Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: باید بدانیم انقلاب و نظام‌ جمهوری اسلامی در مسیر ۴۳ ساله خود چه واقعیات و چه تأثیراتی را داشته است و با چه موانع و مشکلاتی مواجه شده و به برکت داشتن رهبر هوشمند، آگاه و توانمند تمام گذرگاه‌ها، گردنه‌ها و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: با توجه به موضوعات بیان شده ضروری است مسؤولان مختلف نسبت به وضعیت و شرایط کشور و لزوم مشارکت هرچه بیش‌تر مردم و آحاد مختلف جامعه در صحنه انتخابات توجیه شوند و امکانی فراهم شود که همه با هم ید واحده و جبهه متحد در مقابل استکبار و دشمنان حق و انقلاب اسلامی شویم و شرایطی را فراهم کنیم که با حضور و مشارکت همه جانبه مردم بار دیگر استقلال، عظمت، اقتدار و امنیت ملی و سلامت کشور و باورمندی و پشتوانه همه جانبه مردم از انقلاب و نظام‌مان را به جهانیان نشان دهیم.

وی در خصوص نقش سپاه پاسداران در بصیرت‌افزایی اقشار مختلف توضیح داد: مردم خودشان توجیه هستند و رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی بخشی از این کار را انجام می‌دهند، در مجموعه اقشار بسیج با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، تلاش شد شرایط کنونی و توطئه‌های دشمنان در انتخابات اخیر برای مردم تبیین شود.

فدا در پایان گفت: همان‌طور که حاج قاسم گفت جمهوری اسلامی حرم است بدانیم هر یک رأی دهنده مدافع حرم است؛ کاری به سلایق سیاسی نداریم و بیش‌ترین همت و تلاش‌مان مشارکت و حضور همه جانبه کشور است؛ مردم ما کاری خواهند کرد که همه جمهوری اسلامی در مقابل همه دشمنان و کفر بایستد و از مردم دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: حضور حداکثری فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است