Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلاحورزی گفت: هر رای مردم در انتخابات، تیری به سینه دشمن است و با حضور در سنگر و صحنه انتخابات دشمن را ناامید خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهمینه سلاحورزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات و رای دادن هر فرد علاوه بر اینکه یک تکلیف است، یک مسئولیت نیز محسوب می شود که بر عهده همه افراد واجد شرایط در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز چشم همه دنیا به انتخابات است که ببینند حضور ملت ایران در پای صندوق های رای چگونه است، هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد یاس دشمنان نیز بیشتر می شود.

داور بین المللی کشتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت ها و تلاش های بسیاری به پیروزی رسید و برای تدوام انقلاب شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و همه ما وظیفه داریم که به انقلاب، خون شهدا و آرمانها پایبند باشیم.

سلاحورزی با اشاره به انتخاب اصلح عنوان کرد: علاوه بر حضور در انتخابات لازم است از بین نامزدهای انتخاباتی، فردی اصلح را انتخاب کرد تا بتواند وضعیت موجود را بهبود بخشد و برای حل مشکلات راهکار داشته باشد.

وی بیان کرد: هر فرد واجد شرایط یک حق رای دارد، یا می تواند در انتخابات مشارکت کند و رای خود را در صندوق بیندازد که این به نفع انقلاب اسلامی ایران و کشور است و اگر در انتخابات شرکت نکند به نفع دشمن است اما باید توجه داشت که هر رای که به صندوق انداخته می شود، تیری به سینه دشمن است.

داور بین المللی کشتی خاطرنشان کرد: ملت ایران در این سالها با حضور خود، اقتدار و انسجام را به دنیا نشان داده اند و این بار نیز در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت و با حضور خود اعلام می کنند که اجازه دخالت به دشمن را نمی دهند و خودشان در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می کنند.

سلاحورزی با بیان اینکه باید با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم، گفت: ملت ایران همیشه در سنگر و صحنه حضور داشته اند و با آگاهی کامل می توانیم یک انتخابات اصلح و درست داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار‌های جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیرو‌های انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیرو‌های انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان داد تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود