Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سلگی رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: کاهش میزان بارندگی در برخی مناطق باعث خشک شدن آب رودخانه‌ها و در نتیجه مرگ تعداد زیادی ماهی شده و با ادامه این روند تعداد بیشتری در معرض تلف شدن هستند.

وی گفت: طی تماس چند روز گذشته تعدادی از اهالی روستای عسگرآباد این شهرستان با اداره محیط زیست نهاوند مبنی بر وقوع کم‌آبی و یا خشک شدن بستر رودخانه حاشیه روستا که منجر به از بین رفتن ماهی‌های موجود در آن شده است با تعدادی از جوانان حامی محیط زیست ارتباط برقرار شد و از آنان خواسته شد در این رابطه همکاری‌هایی جهت جلوگیری از خسارت بیشتر را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشبختانه تعدادی از جوانان در اقدامی خودجوش تعداد زیادی از ماهی‌ها را از رودخانه گرفته و در مخازن آب ریخته و سپس در رودخانه حاشیه روستای بابارستم رهاسازی کرده‌اند.

سلگی افزود: همچنین در اقدامی مشابه با توجه به کاهش آب رودخانه روستای لیلان و خشک شدن احتمالی آن که باعث به خطر افتادن زندگی ماهی‌ها شده است جمعی از جوانان دوستدار محیط زیست تعداد زیادی از ماهی‌های کف رودخانه را جمع آوری و به دیگر مناطق برده و در آب رودخانه‌های پرآب رهاسازی کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع تعدادی از جوانان شهرستان و فعالان محیط زیست کمپینی را با عنوان «نجات ماهیان رودخانه‌ها» تشکیل داده‌اند که امیدواریم این اقدام موجب جلوگیری از خطر مرگ ماهیان در مناطقی که آب رودخانه‌ها خشک می‌شوند گردد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست نجات ماهیان رودخانه ها آب رودخانه محیط زیست ماهی ها خشک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند

رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد زنی که از تعداد زیادی از شهروندان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، به کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مراجع قضایی زنی به اتهام کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد تعداد زیادی از هموطنان با عنوان چندین شرکت هرمی، تحت پیگرد قرار گرفت. این زن و شرکایش اقدام به دایر کردن چندین شرکت هرمی کرده و با معرفی صراف‌های معتبر و بعضا آشنایان خود در چندین کشور منطقه و دادن وعده سرمایه گذاری به شاکیان در این شرکت‌ها در قبال دریافت سود ماهیانه بالای 10 درصد اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند.

وی با ییان اینکه این افراد به هیچ یک از وعده‌های خودشان عمل نکرده و از این طریق از تعداد زیادی از ایرانیان، کلاهبرداری کرده بودند، گفت: فرد کلاهبردار و همدستانش ضمن عدم پاسخ به سرمایه گذاران قبلی، مجددا با هویت دیگری اقدام به راه اندازی شرکت هرمی دیگری کرده و  دوباره اقدام به کلاهبرداری از تعداد بیشتری از شهروندان کرده بودند. در نهایت نیز این زن پس از کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده بود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ادامه داد:‌ با بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهمه در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن این فرد به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد. با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهمه و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد.

کریمی اضافه کرد: این زن صبح امروز از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور بازگردانده شده و برای ادامه رسیدگی به پرونده، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد