Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:02:04 GMT

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۱۶۳

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع طی یک سال و چند ماه گذشته نماز جمعه نیز مشمول محدودیت‌های کرونایی قرار گرفت و در چندین نوبت تعطیل شد اما با اتمام پیک چهارم و رسیدن به یک وضعیت ثابت نماز جمعه مجدد در شهرهای فارس اقامه می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت نارنجی و ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد و نارنجی بلامانع است، گفت: با این شرایط فردا ۲۸ خردادماه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهر شیراز بیان کرد: نماز جمعه این هفته شهر شیراز مانند هفته‌های گذشته در مسجد شهدا( مصلای سابق) ابتدا خیابان ۹ دی برگزار می‌شود. 

گفتنی است در حال حاضر داراب، زرین دشت، فسا، سروستان، خرامه، ارسنجان، سرچهان، پاسارگاد، بوانات، خرمبید، مرودشت، سپیدان، بیضا، رستم، ممسنی، فراشبند، خنج و  مهر در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند. 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز ویروس کرونا برگزار می شود وضعیت نارنجی استان فارس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم روضه خوانی وعزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.  سخنرانان در این مراسم به ذکر فضائل و مصائب امام جعفر صادق (ع) پرداختند.  همچنین مراسم روضه سنواتی شهادت امام جعفر صادق (ع) در موقوفه باغ دولت آباد یزد نیز برگزار شد.  در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مساجد، تکایا و حسینیه‌های یزد هم میزبان عزاداران، رییس مذهب جعفری هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)