Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین عربشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این شهرستان ۶۸ شعبه اخذ رای در روز جمعه ۲۸ خرداد فعال خواهد بود که از این تعداد ۳۳ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۱ شعبه در نقاط شهری و ۵۷ شعبه در نقاط روستایی پیش‌بینی شده است و ۱۴۲ صندوق اخذ رای، آرای مردم را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع‌آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زیرکوه گفت: تدابیر لازم برای حفظ سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات اندیشیده شده است و هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان زیرکوه هستند.

وی افزود: ابلاغ کردیم که در شعب سیار، خودروها در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حداقل نیروها در مناطق روستایی تردد داشته باشند.

عربشاهی اظهار داشت: سعی شده که از ۱۵ روز گذشته هیچ گونه اقدام حفاری در حوزه شهرستان انجام نشود تا در روز انتخابات در زمینه زیرساخت ارتباطی دچار مشکل نشویم.

وی گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان زیرکوه کنترل شده است و در شعب اخذ رای شهرستان نقطه کوری در این خصوص نداریم.

فرماندار زیرکوه افزود: مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند تا دولت و شوراهای اسلامی مقتدر برای اعتلای ایران اسلامی پای کار بیایند.

وی گفت: انتخابات در ایران اسلامی برگرفته از نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر شیوه دموکراسی و آرای مردم است و مردم در شکل‌گیری ارکان حکومت نقش عمده را ایفا می‌کنند که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: از مردم شهرستان زیرکوه و خراسان جنوبی می‌خواهیم که با حضور آگاهانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی دیگر از جلوه‌های باشکوه تعهد دینی و عزم ملی خود را در روز ۲۸ خرداد  به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیفزایند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی به شمار می‌روند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی زیرکوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی زیرکوه بهداشت و سلامت شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان جنوبی ریاست جمهوری ۲۸ خرداد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات