Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:15:29 GMT

طرح تحولی مدرسه خوانا در البرز اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۸۲۰

طرح تحولی مدرسه خوانا در البرز اجرا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یونس جاوید نسب، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز درآیین تجلیل از مدرسان طرح تحولی خوانا در البرز که در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد، گفت: بسته تحولی خوانا با هدف تلفیق مهارت‌های زندگی تدوین و اجرایی شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که بسته تحولی خوانا با هدف تلفیق و افزایش مهارت‌های زندگی در بین دانش آموزان پایه‌های مختلف دوره ابتدایی کشور از اول دی ماه سال گذشته در بستر شبکه آموزشی شاد تدوین و بارگذاری شد، افزود: افزایش مهارت‌های شنوایی، بینایی، خواندن و نوشتن از اهداف مهم این بسته آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدنسب گفت: این مهارت‌ها به صورت تلفیقی و در قالب بسته تقویت مهارت زندگی، مشارکت مدرسه محور، مهارت‌های زبانی و آداب زندگی درمدارس ابتدایی آموزش داده شد.

او افزود: در این طرح دانش آموزان با استفاده از زبان درست و استفاده از کلمات مناسب تربیت می‌شوند تا خواسته‌های خود را به شکلی رسا بیان کرده و از ابزار نوشتن نیز به خوبی استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز گفت: بسته تحولی خوانا ترکیبی از مهارت‌های خواندن نوشتن و آداب زندگی است.

جاوید نسب با بیان این که این طرح در ۵۲ مدرسه استان البرز با مشارکت ۶۵۰ آموزگار اجرا شد، افزود: در طرح تحولی خوانا ۲۵ هزار دانش آموز زیرپوشش قرارگرفتند.

انتهای پیام/ ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش تحولی خوانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسمی که بمناسبت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل ونقل و آموزش نکات ایمنی ترافیک وعبور و مرور بین دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های ارومیه برگزار شد، افزود: در مراسم امروز ۱۳مدرسه و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که از آموزش‌های لازم ایمنی و ترافیکی بهره مند می‌شوند.   وی با اشاره به اینکه هدف از همایش ایمنیِ ترافیک دانش آموزان را افزایش حساسیت‌ها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در مجموع ۲۸مدرسه در سطح استان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح آموزش و ایمنی سازی مدارس حاشیه راه‌ها قرار گرفتند چراکه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار برای کاهش میزان تلفات و آمار تصادفات رانندگی، نهادینه کردن موضوع ایمنی و فرهنگ ترافیکی و آموزش دانش آموزان حاشیه راه‌ها است.   مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در قالب اجرای این طرح اقلام کمک آموزشی از جمله کیف، دفتر و لوازم التحریر، تجهیزات ایمنی، کتابچه‌های آموزشی در بین دانش آموزان توزیع و در کنار ان با بهره مندی از شیوه‌هایی همچون نمایش کودک و با بهره مندی از ابزار‌های کودک پسند مفاهیم مربوطه اموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • جاده چالوس بسته است