Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:57:21 GMT

نجات کودک ۴ ساله نجف آبادی از دست آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۰۹۰۵

نجات کودک ۴ ساله نجف آبادی از دست آدم ربایان

یک کودک ۴ ساله نجف‌آبادی که به وسیله ۲ آدم ربا ربوده و به یکی از شهرهای مرزی منتقل شده بود، با تلاش ماموران پلیس نجات یافت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین باباکلانی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر به دلیل اختلاف حساب با وی کودک ۴ ساله‌اش را ربوده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش گسترده مأموران در همان ساعات اولیه پس از وقوع حادثه یکی از افراد دخیل در آدم ربایی شناسایی و در یک عملیات سریع و بهنگام توسط مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: متهم پس از دستگیری در اعترافات خود عنوان کرد که کودک ربوده شده به یکی از شهرهای مرزی جنوب شرقی کشور منتقل شده که بلافاصله مأموران با نیابت مقام قضائی به همراه متهم دستگیر شده به محل نگهداری کودک اعزام شدند.

باباکلانی افزود: در این عملیات ویژه و ضربتی یکی دیگر از متهمان در محل دستگیر و کودک ۴ ساله از بند آدم ربایان آزاد شده و پس از انجام مراحل قانونی به خانواده اش در شهرستان نجف آباد تحویل شد. #

کد خبر 501104

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آدم ربایی آدم ربایی در ایران مجازات آدم ربایی جرم آدم ربایی علت آدم ربایی آدم ربایی در تهران آدم ربایی در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کودک ۴ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!