Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه تماس‌های میانجی مصری با جنبش حماس برای ادامه آتش‌بس، علمیات فشار میدانی در طول مرزهای نوار غزه و فلسطین اشغالی ادامه دارد تا جلوی وضعیتی که رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از عملیات «شمشیر قدس» تثبیت کند، گرفته شود.

در همین زمینه روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع فلسطینی نوشت، گروه‌های فلسطینی در آستانه گفت‌وگوهای جدیدی که قرار است هفته آینده در قاهره برگزار شود، تصمیم به افزایش فشار میدانی بر دشمن صهیونیستی گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در گفت‌وگوهای قاهره درباره آتش‌بس در سایه تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر «نفتالی بنت» رایزنی شود.

در ادامه این گزارش آمده، پس از آنکه رژیم صهیونیستی تعدادی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین را به بهانه ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه هدف گرفت فلسطینی‌ها به اطلاع میانجی مصری رسانده‌اند تکرار این اقدامات به مثابه شکست قواعد درگیری فعلی است و منجر به تشدید درگیری‌ها خواهد شد.

آنها همچنین به میانجی مصری گرفته‌اند، تا زمانی که دشمن از اقداماتش بویژه بستن سواحل غزه و گذرگاه‌های آن، جلوگیری از ورود کمک قطر و سنگ‌اندازی در مسیر بازسازی دست بردارد فشار مردمی ادامه پیدا خواهد کرد و با گذشت زمان بیشتر می‌شود.

در همین چارچوب میانجی مصری به اطلاع گروه‌های فلسطینی رسانده است که هیأتی اسرائیلی هفته آینده برای رایزنی درباره وضعیت نوار غزه وارد قاهره خواهد شد.

ارسال بالن‌های آتش‌زا به شهرک‌های مجاور غزه خسارت‌های زیادی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده و این رژیم هنوز راهی قطعی برای مقابله با این اقدام پیدا نکرده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی غزه بالن آتش زا رژیم صهیونیستی میانجی مصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند