Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هموطن فرصتی را ایجاد می‌کند تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بیست و هشتم خرداد ماه سال 1400 میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با تعدادی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص حضور پررنگ و سرنوشت‌ساز مردم به گفت‌وگو پرداختیم که حاصل آن را در ادامه می‌خوانید؛

عضو هیات علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم، چون حق من بوده و در نظامی که مبتنی بر آرای مردم و ایثارگری جانبازان بوده شرکت در انتخابات در راستای ناکامی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و همچنین حامیان آنان در کشورهای عرب منطقه امری واجب و ضروری است.

دکتر سیدمجید حسینی افزود: دشمنان تمایلی به حضور ما در انتخابات ندارند و نمی‌‎خواهند که راه‌های پرافتخار گذشته را ادامه دهیم، اما در پاسخ به آنان می‌گوییم ما با انتخاب درست خودمان، موجبات تحقق پیشرفت روزافزون کشورمان را رقم خواهیم کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه انتخابات تجدید عهدی با سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: با شرکت در انتخابات 28 خرداد تجدید میثاق دوباره ای را با شهدا نظاره‌گر خواهیم بود و بار دیگر شاهد ثبت افتخاری بزرگ برای ملت شریف ایران خواهیم بود.

دکتر حسینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که اولویت کشور در بحث انتخابات، حضور پرشور و حداکثری مردم است خاطر نشان کرد: کادر بهداشت و درمان از ابتدای شکل گیری انقلاب و در برهه‌های حساس همچون جنگ تحمیلی و دیگر شرایط اضطراری پا به پای آحاد جامعه ایفای نقش داشته و اکنون نیز خود را موظف می‌دانند تا با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، متناسب با شاخصه‌های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری همچون گذشته نقش ماندگار خود را به اثبات برساند.

مشارکت در انتخابات به عنوان یک کلید طلایی ضامن اصلی استقلال اقتصادی، توسعه همه جانبه و عدالت اجتماعی است

استاد گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز تصریح کرد: من در انتخابات 28 خرداد به طور حتم شرکت خواهم کرد ، چون خروجی مشارکت در انتخابات ضامن 3 اصل استقلال، عدالت و توسعه جامعه خواهد بود.

دکتر علی تقی پور خاطر نشان کرد: باید بدانیم که مشارکت ما قطعاً به عنوان یک کلید طلایی بوده و ضامن اصلی استقلال اقتصادی، توسعه همه جانبه و عدالت اجتماعی است.

عضو هیات علمی گروه پزشکی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار کرد: در آستانه انتخابات 1400 به عنوان یک عضو هیأت علمی جوان دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌خواهم بگویم که ما در پنجره طلایی ورود به قرن جدید هستیم و بسیار بسیار مهم است که در این لحظه تاریخی و نقطه عطفی که در آن به سر می‌بریم تصمیم درست را بگیریم.

دکتر حمید رضا رحیمی افزود: همه ما باید در این برهه تصمیم درستی بگیریم تا بتوانیم آینده درخشانی را هم برای خودمان و هم برای فرزندانمان رقم بزنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد:رأی دادن و شرکت در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و امیدوارم که همه ما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در یک انتخابات پرشور شرکت کنیم.

حضور گسترده در انتخابات ناامیدی بیش از پیش دشمنان ایران اسلامی را رقم خواهد زد

مدیر گروه مامایی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد نیز تصریح کرد: از همه مردم ایران و به‌ویژه قشر فهیم و فرهیخته دانشگاهی در این برهه از زمان انتظار می‌رود با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران و تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

طلعت خدیو زاده  اضافه کرد: کشور ما اکنون به یک رییس جمهور توانمند، شجاع، با اخلاق و دردآشنا نیاز دارد که ارتقاء سطح امنیت کشور در مقابل تهدیدهای خارجی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تعالی جامعه دغدغه اصلی‌اش باشد و همه منابع و امکانات موجود را در مسیر عزت و سرافرازی کشور اسلامی ایران سازماندهی نموده و به کار گیرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که با شرکت در انتخابات و انتخاب صحیح در تعیین سرنوشت خود و کشورمان در کوتاه کردن دست دشمنان بداندیش سهیم باشیم، تأکید کرد: عدم شرکت در انتخابات یعنی شاد کردن دل بدخواهان و دشمنان وطن و یعنی امیدوار کردن دشمنان دیرینه اسلام و ایران که نهایتاً افزایش تهدیدات، فشارها و ستم بیشتر آنان بر ملت ایران را در پی خواهد داشت، پس با حضور پررنگ خود کاری خواهیم کرد که ناامیدی بیش از پیش آنان را نظاره‌گر باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دعوت به انتخابات انتخابات ۲۸ خرداد علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شرکت در انتخابات هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز