Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@15:55:51 GMT

توزیع 250 بسته معیشتی همزمان با دهه کرامت در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۳۳۳۱

توزیع 250 بسته معیشتی همزمان با دهه کرامت در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌اله دستجانی در مسجد ابوذر ساوه گفت: مردم ایران در چهل و دو سال گذشته در مواجهه با استکبار، با استقامت و صبر و شکیبایی در همه آزمون‌های پیش رو سربلند بوده‌اند. 

وی افزو : یکی از مصداق‌های ولایت‌مداری امت ما لبیک گفتن به امام جامعه و پشتیبانی از ولایت فقیه بود تا توانست در مقابل استکبار مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند با تحریم و فشار اقتصادی و صدمات ناشی از کرونا می‌توانند ملت ایران را از پای درآورند، گفت: در ایام شیوع کرونا دیدیم که ملت فهیم ایران در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هر آنچه در توان داشتند را در این رزمایش مواسات به میدان آوردند.

وی کمک مومنانه را از آموزه‌های اسلام دانست و خاطرنشان کرد: ما با عمل به یک آموزه این مرحله سخت را پشت سر گذاشتیم و با جهادی که شکل گرفت و واکسنی که تولید شد امیدواریم این ویروس هرچه سریعتر ریشه کن شود.

دستجانی از ادامه کمک‌های مومنانه در دهه کرامت خبر داد و گفت: امروز به همت خیران و صنایع ساوه 250 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال آماده شده که قرار است در این دهه با برکت بین ولی نعمتان توزیع شود. 

وی تصریح کرد: این به عنوان یک تجربه تاریخی توسط مردم ولایت مدار ما ثبت شد و توانستیم با نهضت امیدآفرینی و مواسات در دنیا زبان زد شویم اما در غرب دیدیم که چگونه فروشگاه‌ها را غارت کردند و رو به سرقت آوردند اما مردم ما دست همدیگر را گرفتند و برای اینکه در مواجهه با دشمن خم به ابروی افراد نیاید از مال و جان مایه گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: امیدواریم مردم در روز 28 خرداد با حضور حماسی خود بار دیگر تهدیدات دشمن را که از اول انقلاب انواع هزینه ها را کرده و شکست خورده ناکام بگذارند و با لبیک به ندای ولی فقیه برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات این کشور ثبت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت ولایت فقیه ساوه فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی