Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال دانمارک و بلژیک از هفته دوم گروه B مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه پارکن کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم بلژیک موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. 

تیم دانمارک در همان ابتدا بازی را طوفانی شروع کرد و توسط یوسف پولسن در دقیقه ۲ به گل اول خود دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در دقیقه ۱۰ این دیدار، بازیکنان توپ را به خارج از زمین فرستادند و بازی متوقف شد تا همه افراد حاضر در ورزشگاه کریستین اریکسن را تشویق و حمایت کنند. نوشته‌های زیادی برای حمایت از اریکسن نیز از سوی طرفداران دانمارکی در ورزشگاه نصب شده بود. اریکسن در دیدار قبلی دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شده بود که با تلاش کادرپزشکی بهبود یافت.  

در نیمه دوم این تیم بلژیک بود که با بیشتر کردن فشار حملات خود به گل نخست خود رسید. تورگان هازارد در دقیقه ۵۵ توانست پاس گل دی بروین را وارد دروازه دانمارک کند. در ادامه نیز دی بروین موفق شد در دقیقه ۷۱ روی پاس گل ادن هازارد، گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

ترکیب دانمارک: 

کسپر اشمایکل، وستگارد، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، داماسگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلانی، یوسف پولسن و مارتین بریت‌ویت

ترکیب بلژیک:

تیبو کورتوآ، توبی آلدروایرلد، دنایر، یان فرتونگن، یوری تیلمانس، روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو، دریس مرتنز، تورگان هازارد، لیندر دندونکر و مونیر

دیگر دیدار این گروه شب گذشته با برتری یک بر صفر روسیه برابر فنلاند به پایان رسید.

در حال حاضر بلژیک با پیروزی امشب خود ۶ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است. فنلاند و روسیه نیز با سه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. دانمارک هم با صفر امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد. 

برچسب‌ها روسیه فنلاند روملو لوکاکو بلژیک یورو ۲۰۲۰ دانمارک پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه فنلاند روملو لوکاکو روسیه فنلاند روملو لوکاکو بلژیک یورو ۲۰۲۰ دانمارک یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!

سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد

طرفداری | پرسپولیس در بازی خارج از خانه هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نساجی رفته است. این بازی تا لحظه نگارش این خبر (دقیقه 55) با برتری یک بر صفر پرسپولیس دنبال می شود.

سروش رفیعی در نیمه اول این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود و تنها 5 دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم بازی، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا از بازی اخراج و تیمش ده نفره شود.

پرسپولیسی ها که در شبکه های اجتماعی به کارت زرد اول سروش رفیعی اعتراض کرده بودند، از کارت زرد دومی که موعود بنیادی فر به سروش رفیعی نشان داد عصبانی تر شدند.

باید منتظر ماند و نظر کارشناسان داوری را در پایان بازی پیرامون این تصمیم جویا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟