Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب با حضور در سیمای خراسان رضوی افزود:  برای هر انتخابات بیش از یک و نیم میلیون تعرفه مازاد پیش بینی شده است و هیچ نگرانی در خصوص کمبود تعرفه نداریم همچنین مصرف تعرفه شعب اخذ رای به صورت آنلاین هم رصد می‌شود و هر جا نیاز باشد تامین تعرفه خواهند شد.

وی با بیان این که راس ساعت هفت صبح فردا فرایند رای گیری آغاز خواهد شد ادامه داد: بیش از 100 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در استان سازماندهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: به خاطر پیشگیری از ازدحام جمعیت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره گذشته با ۳۰ درصد افزایش به پنج هزار و ۷۳ شعبه رسیده است.

معتمدیان افزود: در ۸۷ شهر استان انتخابات شورای شهر برگزار می‌شود و ۲ هزار و ۵۲۱ نفر برای کسب ۴۶۵ کرسی با هم رقابت خواهند کرد. همچنین در ۲ هزار و ۵۸۲ روستا ۱۵ هزار و ۴۳۵ نفر برای کسب هشت هزار و ۲۷۲ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: از پارسال با ابلاغ وزارت کشور، فرآیند و تمهیدات انتخابات را آغاز کردیم و نارسایی و ضعفهای دوره های قبل هم شناسایی و آسیب شناسی و رفع شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: برای سهولت کار، نرم افزارهای انتخاباتی شعبه یاب در سایت وزارت کشور هست تا مردم خلوت ترین و نزدیک ترین شعبه اخذ رای را پیدا کنند همچنین در سامانه انتخاب  اسامی همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و خبرگان همراه با کدهای آنان بارگذاری شده است.

معتمدیان افزود: این انتخابات، نخستین انتخاباتی است که در گام دوم انقلاب و در شرایط کرونایی با این تمهیدات مخصوص برگزار می‌شود. خوشبختانه با تلاش همه دستگاها و به ویژه کادر درمان، این بیماری مدیریت شده است و هم اینک ۲۵ شهر ما زرد و هشت شهرستان هم نارنجی هستند و موارد مرتبط با مقابله با کرونا هم در شعب اخذ رای به طور کامل رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان هم از ماههای قبل از همه ظرفیتهای خود برای ناامیدی مردم و دلسرد کردن آنها استفاده کردند. مشارکت حداکثری بر منافع ملی اثرگذار است و مردم هم ثابت کردند به خاطر کشور همیشه حضور دارند و در ادوار مختلف، مردم ما مشارکت داشتند و مردم این استان هم همیشه بالاتر از میانگین کشوری مشارکت داشته‌اند  و امیدواریم مردم فردا هم حماسه دیگری رقم بزنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرونا مشهد وزارت کشور محمدصادق معتمدیان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرونا مشهد انتخابات ۱۴۰۰ کرونا مشهد وزارت کشور محمدصادق معتمدیان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم

فعال سیاسی اصولگرا بر مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان مشارکت در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تجربه مرحله دوم انتخابات‌های گذشته قاعدتاً با کاهش مشارکت روبرو خواهیم بود چرا که معمولاً در مرحله دوم انتخابات‌ها، انگیزه مردم برای حضور اندکی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به حضور فهرست‌های انتخاباتی در این مرحله، افزود: با توجه به وجود فهرست‌های انتخاباتی متعددی که می‌توانند سازمان رأی مناسبی داشته باشند و به واسطه این سازمان رأی افراد بیشتری را وارد انتخابات کنند، انتظار می‌رود حد نرمالی از مشارکت را داشته باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: همواره گفته‌اند کار را کسی کرد که تمام کرد؛ بنابراین در انتخاب هم باید کار نیمه تمام را تمام کنیم و مراحل سیاسی را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی مانده تکمیل کنیم تا آرایش سیاسی مجلس کامل شده و مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمدی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش سیاسی نمایندگان منتخب فعلی که غالباً از طیف اصولگرایی هستند، یادآور شد: اصولگرایان در اصول اختلاف ندارند و همگی متعهد به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام و رهبری هستند اما مشی‌های سیاسی مختلفی دارند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی با مشی‌های مختلف به مجلس ورود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در بین مشی‌های سیاسی اختلاف نداشته باشند همه چیز خوب است اما اگر اختلافات سیاسی منجر به نزاع‌های سیاسی شود و به تبع آن باعث کارشکنی و اختلاف و یاس و ناامیدی شود، باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: نباید عده‌ای پس از انتخاب شدن، از جناح سیاسی خود سوءاستفاده کرده و یاس و ناامیدی را در بین مردم تزریق کنند.

کد خبر 750579

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات