Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:40:03 GMT

دستگیری قاتل برادر بعد از ۴ سال

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۵۷۰۱

مرد جوان که به‌دنبال اختلاف بر سر یک خودرو با اسلحه شکاری برادرش را به قتل رسانده بود پس از 4 سال زندگی مخفیانه از سوی کارآگاهان جنایی استان البرز دستگیر شد.

به ‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از چهار سال قبل به‌دنبال درگیری خونین در یکی از محله‌های ساوجبلاغ بین دو برادر شروع شد. در این نزاع مرد جوان با شلیک گلوله برادر کوچکترش را به قتل رساند و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان جنایی درهمان تحقیقات مقدماتی دریافتند یکی از برادرها خودروی برادرش را امانت گرفته بود، اما به خاطر تصادف خسارت شدیدی به خودروی امانتی وارد شده بود و برای همین موضوع بین دو برادر نزاع و درگیری سختی درگرفته بود که سرانجام برادر بزرگتر با شلیک گلوله مرتکب قتل شد.

در حالی که ردیابی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت با گذشت 4 سال از این ماجرا کارآگاهان پلیس البرز دریافتند متهم برای ملاقات با خانواده‌اش به خانه پدری اش برگشته است که وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد؛ متهم که در زمان وقوع قتل 35 ساله بود پس از دستگیری خیلی زود به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: از قتل برادرم بشدت پشیمانم روز حادثه آنقدر عصبی شده بودم که نمی‌دانستم چکار می‌کنم وناخواسته برادرم را هدف شلیک گلوله قرار دادم.

در این مدت آواره و سرگردان بودم و مخفیانه زندگی می‌کردم، تا اینکه دلم برای خانواده‌ام تنگ شد و تصمیم گرفتم به دیدارشان بروم ،اما دستگیر شدم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دستگیری قاتل برادر انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل