Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید فارغ از نگاه به عملکرد برخی از اشخاص در پای صندوق های رای حاضر شده و با سنجیدن برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها به فردی توانمند رای دهند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور مردم در پای صندوق های رای علی رغم وجود برخی از مشکلات، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری برای ما و ملت بزرگ ایران اتمام حجت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم خواهش می کنیم که به عملکرد برخی از اشخاص نگاه نکنند. مشکلات معیشتی، بیکاری، وضعیت مسکن و سایر مشکلات همگی با دنبال کردن برنامه هایی کارشناسی قابل حل است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم باید با آگاهی در صحنه حاضر شوند و با مشارکت خود به دنبال حل مشکلات باشند. پشتوانه هر دولتی حمایت و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی می باشد. مردم باید پای صندوق رای حاضر شوند و متناسب با سلیقه خود به فرد مورد نظر رای دهند.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: امروز دشمنان در آن سوی مرزها به دنبال قهر کردن مردم با صندوق رای هستند. ملت ایران با حضور به موقع در صحنه مشتی بردهان یاوه گویان خواهند کوبید.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: راه حل مشکلات و تغییر شرایط مشارکت در انتخابات است. مردم باید فارغ از نگاه به عملکرد برخی از اشخاص در پای صندوق های رای حاضر شده و با سنجیدن برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها به فردی توانمند رای دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد